Online cykel shop – Bikester
Din nye cykel venter på dig

VRC Pro, sort

ID: 1745420

26.029 DKK
Inkl. moms. plus Leveringspris
    • sort
|
  • Vælg Stelstørrelse
  • Vælg Stelstørrelse
    S | 48cm (28")
    26.029 DKK
    M | 51cm (28")
    26.029 DKK
    L | 54cm (28")
    26.029 DKK
    XL | 57cm (28")
    26.029 DKK
    XXL | 60cm (28")
    26.029 DKK
Vælg venligst Farve og Stelstørrelse
Flyt til din ønskeliste
Varen er blevet føjet til din ønskeliste

Dette produkt kan i øjeblikket ikke bestilles i den ønskede mængde. Kontroller din indkøbskurv.

Spørg om produktet

Jeg vil gerne kontaktes, når varen er tilgængelig igen.

Vi gemmer din anmodning i 3 måneder. Hvis varen kommer inden da, vil vi kontakte dig.
Standardlevering fra 5-7 arbejdsdage

Beskrivelse af

VOTEC VRC Pro, sort (black matt)

Beskrivelsen af dette produkt er automatisk oversat. Vi beklager eventuelle fejl.

På grund af flaskehalse og forsinkelser i de verdensomspændende forsyningskæder kan producenten have erstattet enkelte komponenter fra den oprindelige specifikation med komponenter af tilsvarende eller endog højere kvalitet. Derfor kan den leverede cykel i visse tilfælde afvige fra billederne.

Hvor skal du køre i dag? I byen? På glat asfalt? Gennem din lokale skov?

Det er egentlig ligegyldigt, når du er på Votec VRC. Selvfølgelig findes der utallige gruscykler og landevejscykler med et par millimeter ekstra dækfrihed, men VRC er et helt andet bæst.

Vi besluttede os for at lave en sporty all-road-motorcykel uden de sædvanlige kompromiser.

Det nye UD Carbon-rammesæt med formede flydende sidestykker og VR-Knot-konstruktion er både utroligt let og holdbart - perfekt til KOM-forsøg på asfalt, men robust nok til at klare den type ubelagte bagveje, som du finder lidt uden for de slagne veje.

Du har måske ikke engang lagt mærke til de skjulte monteringer til fulde stænkskærme, og med de høje fladmonterede skivebremser er dårligt vejr virkelig ingen undskyldning for at gå glip af en tur - ikke at du ville gøre det alligevel. VRC er ideel til lange dage i sadlen, men vi garanterer, at tiden vil flyve af sted.

Detaljer

  • Pedaler medfølger: nej
Vis alle modeller fra VOTEC VRC-serien

Funktioner

Tilsigtet brug
Racer, Gravel, Endurance
Køn
Herrer, Damer
Andet
Samlet antal gear:
24
Vægt:
8.6 kg
Maksimal tilladt totalvægt:
120 kg
Styrbånd:
FIZIK Vento Microtex
Leveringsomfang
Pedaler medfølger:
nej
Ramme
Design:
Gravel
Materialetype:
Carbon
Gaffel
Design:
Stiv gaffel
Mærke:
VOTEC
Materiale:
Carbon-Carbon
Gear
Drevtype:
Derailleur
Antal gear:
12
Mærke:
Shimano
Type:
Ultegra Di2
Forskifter
Version:
2-speed
Model:
Shimano Ultegra Di2 FD-R8150
Geargreb
Model:
Shimano Ultegra Di2 ST-R8170
Kranksæt
Model:
Shimano Ultegra Di2 FC-R8100
Gearhjul 1:
50 tænder
Gearhjul 2:
34 tænder
Krankboks
Model:
FSA PF30/BB386 Road
Kæde
Model:
Shimano CN-M8100
Kassette
Kombination (tænder):
11-34 tænder
Model:
Shimano Ultegra CS-R8100
Forbremse
Mærke:
Shimano
Type:
BR-R8170
Bremsesystem:
Hydraulisk skivebremse
Rotor:
Shimano RT800
Bremseskive diameter:
160 mm
Bagbremse
Mærke:
Shimano
Type:
BR-R8170
Bremsesystem:
Hydraulisk skivebremse
Rotor:
Shimano RT800
Bremseskive diameter:
140 mm
Bremsegreb
Model:
Shimano Ultegra Di2 ST-R8170
Styr
Design:
Racerstyr
Model:
Level9 Race
Materiale:
Aluminium
Frempind
Design:
A-Head
Model:
Level9 Race
Materiale:
Aluminium
Styrfitting
Styrfitting:
AIX-322 R2 / IS42/28.6/IS52/40
Sadel
Sadel:
Antares Versus Evo R5 almindelig
Sadelpind
Design:
Patent post
Diameter:
27.2 mm
Type:
Level9 Race
Materiale:
Aluminium
Hjulsæt
Model:
MAVIC ALLROAD S DISC
Fælge
Materiale:
Aluminium
Størrelse (i tommer):
28 tommer
Fordæk
Størrelse (i tommer):
28
Dækbredde:
32 mm
Model:
Vittoria Terreno Zero
Bagdæk
Størrelse (i tommer):
28
Dækbredde:
32 mm
Model:
Vittoria Terreno Zero
Vigtigste oplysninger
Type:
Ikke en elcykel
Modelår
2022
Produktnummer
1745420

Kundeanmeldelser

3.0
1 Kundebedømmelser
1 Stjerne
0
2 Stjerner
0
3 Stjerner
1
4 Stjerner
0
5 Stjerner
0
Ryd alle filtre
VOTEC VRC Pro, sort sort
Chris
God cykel - med en bleg eftersmag
Oversat fra Tysk Til originalen
Jeg fik min cykel efter lang ventetid og kan kun vurdere det første indtryk efter en 100 km tur. Først det positive, cyklen ser bare meget bedre ud end på billederne, pris/ydelsesforholdet er fantastisk, tilbehøret er fantastisk (udskiftningsskifterophæng, multiværktøj, komplet tubeless setup inklusive forseglingsmælk), gruppen er også udenfor nogen tvivl. Du får en rigtig racercykel med god gruskvalitet. Ud fra applikationen og geometrien er det præcis, hvad jeg ledte efter. Noget du bør vide, har dog ikke en negativ effekt på min bedømmelse: Tilbehør (styr, sadelpind, frempind og sadel) er meget billige, men giver helt sikkert et stort tuning potentiale til senere ;) Men til prisen passer det nemt! Styr og jeg passer bare slet ikke sammen, det er selvfølgelig meget individuelt. Hvorfor er Mavic Speed Release-systemet installeret her? Et system til racere, så hjulene i peletonet kan udskiftes hurtigst muligt i tilfælde af en defekt? Jeg kan ikke forstå det med en udholdenhed all-round grus landevejscykel blanding. Men det er ikke en stor ulempe. Så nu mine kritikpunkter: Den medfølgende skifterophæng passer ikke til den indbyggede og er den fra den sidste VRC Pro?! Jeg synes, at sadelpindsklemmen er fantastisk og er også annonceret i alle betalte rapporter, men med den nye Shimano Di2-gruppe er batteriet installeret i sadelrøret, hvilket på en eller anden måde gør hele systemet forældet. Du skal løsne batteriet med et specialværktøj, før du kan fjerne sadelpinden. Det regnede på min første og eneste tur. En dag senere, da jeg ville indstille gearene korrekt, så jeg, at 5 skruer allerede rustede?! Det var tilsyneladende ikke så slemt at bruge de billigste skruer, der findes på markedet. Rustende skruer på en 3,5k cykel (efter en tur!!), det er bare den laveste kvalitet. Kredsløb mm var naturligvis ikke indstillet korrekt, men dette er hurtigt afhjulpet og er ikke et problem. Faktisk ved jeg ikke, om jeg vil anbefale denne cykel til nogen. Man får meget, men hvis man som virksomhed stoler så lidt på QC, at der medfølger forkerte reservedele med en ny cykel og skruer ruster selv når man ser på dem (og sidder fast i stellet på længere sigt...) Jeg ved ikke, om jeg bare skal sige, stol på, at dette firma producerer en carbonramme, der kun er blevet minimalt kontrolleret for defekter eller fejl. Kulstof er kun så stærkt som dets svageste punkt... Det er mit helbred, der er på spil i tilfælde af en defekt. Takket være jobrad er jeg bundet til stellet, og jeg er sikker på, at jeg vil have det rigtig sjovt at køre på den. Ellers har jeg på fornemmelsen, at kvaliteten er omtrent lige så god som en af de billige AliExpress-stel. Så for at gøre en lang historie kort, cyklen kører godt, gruppen er fantastisk, og jeg tror ikke, jeg ville være så kritisk, hvis jeg havde været opmærksom på så minimale detaljer, det fjerner på en eller anden måde glæden ved cyklen lidt ... Faktisk fandt jeg få vidnesbyrd online udover betalt reklame eller "tests". Vil helt sikkert dele mine langsigtede erfaringer og justere min vurdering i overensstemmelse hermed.
11.05.2022