Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Bike Friday Countdown | Store tilbud hver dag
Thule

Thule ClipOn High (2018)

2.229 kr.
Inkl. moms, Gratis levering
  • Bestil inden 7 t. 21 min., og vi sender i morgen3
  • Gratis levering fra 499 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
  • 100 dages Gratis retur
Produktbeskrivelse

En dansk tekst om denne vare er desværre ikke tilgængelig på dette tidspunkt.

A flexible bike rack that can be mounted quickly and the bicycles won't obscure neither the tail lights nor the license plate. This is a prerequisite for TÜV approval. Easy attachment to the tailgate with the patented quick release. The Quick Turn quick release makes it easy to fold up the carrier for space-saving storage.Warning: Does not fit vehicles with rear spoilers!
Specifikationer
Type
Anhængertræk  
Holder
Montering: nej  
Vægt
10  kg
Lastevne
30  kg
Transportplads
2 cykler  
TÜV-godkendelse
ja  
Køn
Unisex
Modelår
2018
Varenummer
5088
Video
Bedømmelse
4.7
3 bedømmelser
5 stjerner
2
4 stjerner
1
3 stjerner
0
2 stjerner
0
1 stjerne
0
01.01.2012
Karsten
Alt var stor
Alles super
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Godt at samle!

Gut zu montieren!

31.10.2008
Anonymous
Lige stor!
Einfach klasse!
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Den temmelig dyrt Tr auml; ger var en af ​​mine første gr & ouml; & szlig; ældre køb efter min første cykel (M auml; marts 2007), og jeg har aldrig fortrudt dette køb! Da pakken blev leveret, og jeg kunne ikke bære det i lejligheden på grund af vægten wu & szlig; Jeg Te allerede: der er stabil! :-) Samlingen tager et stykke tid, men viser sig, hvis man ser på brugsanvisningen h auml; lt, ganske nemt. Når Tr auml Hunter derefter først sat på bilen, l auml; & szlig; t han er også alene samle eller adskille god og hurtig. Grund af dets design uden stropper, men udelukkende af metal, med godt at bruge spændeelementer, den del er helt sikker og wobble-fri monteret på bagklappen. L & auml; ngenverstellbarkeit skinnerne og bedrift / fastspændingsanordninger f & uuml; r F & auml; absolut tilstrækkelig f & uuml; r den nye generation MTB dog k & ouml; Nnten skinnerne lidt bredere for at være - fra ca. 2,4 dækket er stram , Schade også (og på grund af stabilitet BEAR t Tr & auml; gers & unverst auml; ndlich) fordi ROAD belastningen pr jernbane er begrænset til 15 kg - transport af mange cykler eller endda en freerider / dhers er derfor tabu (som M & ouml; allerede FRUGTER hans forsikring Fundet & auml; forhindringer?). Jeg navigation brug øvrigt i min Toyota Yaris ikke noget problem bagklappen med monteret Tr auml; til & ouml ger VELVET cykler, åben - Jeg har brug for bare en anden person, der holder bagklappen i ge & ouml åben position h HOLDER fordi D & FIGHTER flappen at vægten BEW ikke alene & auml; ltigen. Enderne af stængerne er da kun én, men - 2 cm væk fra taget, szlig til cykler med bredere cykelstyr mu &; det derfor formentlig være meget omhyggelig med at gøre nogen bule i taget. Og pas på: afhængigt af hvor radioens antenne sidder HOT t der når ÅBEN Ins & auml; spindler, at det ikke er knæk. Jeg bruger zuzs & auml; pludselig gummilæben af ​​klemme rør ark / isolering lavet af skum (\ 's så ved enhver isenkræmmer), således at det øverste rør (en af ​​mine cykler har en carbon ramme) ikke er beskadigede. Så mu & szlig; Men vær omhyggelig med at stramme klemmen korrekt, ellers er der ofte i fare, fordi & szlig; forbindelsen hjul / Tr & auml; ger af Ersch navigation brug tterungen, især med l & auml; længerevarende rides, l & ouml; st. Au & szlig; foruden jeg altid gå på den sikre side og verschn navigation brug re cykel / cykler med stramme ekspandere og andet Nylonspanngurt - så virkelig kan navigation brug overhovedet noget slip. Siden Tr auml Hunter ganske høj navigation brug over bagklappen \ & quot; flyder \ & quot;, er ikke så glædeligt for mig brændstofforbruget: min Toyota Yaris, 1300 cc, 87 PS, tager ca. Tempo 120 med 2 cykler, 2 mennesker og Ausr navigation brug stukket så løs 2 til 2,5 liter mere. Juridisk voluminøse i opbevaring - efter brug l auml; & szlig ;; den Tr auml t som igen er meget positivt, fordi jeg kan tænke på DiBa (\ & quot fold ger hellere spare plads uden værktøj og opbevares i en niche i kælderen eller lejlighed \ & quot;) er ikke enig - andet Tr auml Hunter (har en anden, fordi op til 20 kg pr jernbane - f & uuml; r mine freeridere - belastninger) kan ikke folde det!

Der recht teure Träger war eine meiner ersten größeren Anschaffungen nach meinem 1. Bike (März 2007) und ich habe diesen Kauf nie bereut! Als das Paket geliefert wurde und ich es kaum in die Wohnung tragen konnte wegen des hohen Gewichts wußte ich schon: der ist stabil! :-) Der Zusammenbau dauert eine Weile, gestaltet sich aber, wenn man sich an die Aufbauanleitung hält, recht problemlos. Wenn der Träger dann erstmal aufs Auto eingestellt ist, läßt er sich auch alleine gut und schnell montieren bzw. demontieren. Aufgrund der Konstruktion ohne Gurte, sondern ganz aus Metall, mit gut zu bedienenden Spannhebeln, ist das Teil absolut sicher und wackelfrei auf der Heckklappe befestigt. Die Längenverstellbarkeit der Schienen und die Halte-/Klemmvorrichtungen für die Räder sind absolut ausreichend, für die neue Generation MTB allerdings könnten die Schienen einen Tick breiter sein - ab ca. 2.4er Reifen wird es eng. Schade auch (und aufgrund der Stabilität des Trägers unverständlich), daß die Belastung pro Schiene auf 15 kg limitiert ist - der Transport vieler Enduros oder gar eines Freeriders/DHers ist somit tabu (wer möchte schon seinen Versicherungsschutz gefährden?). Ich habe übrigens bei meinem Toyota Yaris kein Problem die Heckklappe bei montiertem Träger SAMT Bikes zu öffnen - ich brauche lediglich eine 2. Person, die die Heckklappe in geöffneter Position hält, weil die Dämpfer der Klappe dieses Gewicht nicht allein bewältigen. Die Lenkerenden sind dann allerdings nur noch 1 - 2 cm vom Dach entfernt, bei Bikes mit breiteren Lenkern muß man also wahrscheinlich sehr aufpassen sich keine Delle ins Dach zu machen. Und Vorsicht: je nachdem wo die Radioantenne sitzt, heißt es beim Öffnen Einfädeln damit sie nicht geknickt wird. Ich verwende zuzsätzlich zur Gummilippe der Klemmhalterung Rohrummantelungen/-isolierungen aus Schaumstoff (gibt\'s ja in jedem Baumarkt), damit die Oberrohre (eines meiner Bikes hat einen Carbon-Rahmen) keinen Schaden nehmen. Dann muß man aber darauf achten, die Klemmung ordentlich anzuziehen, sonst besteht leicht die Gefahr, daß sich die Verbindung Rad/Träger durch Erschütterungen, gerade bei längeren Fahrten, löst. Außerdem gehe ich immer auf Nummer sicher und verschnüre das Bike/die Bikes mit strammen Expandern und noch einem Nylonspanngurt - so kann wirklich überhaupt nichts mehr verrutschen. Da der Träger recht hoch über der Heckklappe \"schwebt\", ist bei mir der Spritmehrverbrauch nicht so erfreulich: mein Toyota Yaris, 1300 ccm, 87 PS, braucht bei ca. Tempo 120 mit 2 Bikes, 2 Personen und Ausrüstung dann locker 2 - 2,5 Liter mehr. Nach Gebrauch läßt sich der Träger ohne jeglichen Werkzeugeinsatz recht platzsparend zusammenklappen und in einer Nische in Keller oder Wohnung verstauen - das ist wiederum sehr positiv, da kann ich der Meinung von diba (\"Recht sperrig in der Aufbewahrung\") nicht zustimmen - andere Träger (habe noch einen anderen, weil bis 20 kg pro Schiene - für meinen Freerider - belastbar) kann man gar nicht zusammenklappen!

31.08.2008
Anonymous
Passer ikke slingre. perfekt
Passt, wackelt nicht. Perfekt
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Den første installation gik helt uden problemer og montering på bilen fungerede perfekt. R & auml; den stod halvvejs op bag bilen. Nummerplade og bremselygter er gratis. Den øverste del af cykler bære Kigger over Desuden taget og f auml; ngt ved kørsel fluer. Benzinforbruget HANDS lt men med en hastighed på omkring 120 km / t op til en halv liter til 100 km i min mening, inden for grænserne. R & auml; lande ikke slingre, og er fastgjort med en helt sikker fastholdelse arm og remmene af dækket. Bagklappen er NAT navigation brug rlich ikke længere tog baere tilgængelig, når R auml; ger er monteret, den & auml og Tr. Så du har brug for noget mens pakning og udpakning Schedule til den koordinerede navigation brug om B & uuml; at bringe lønningerne.

Die Erstmontage ging vollkommen problemlos vonstatten und auch das Anbringen auf dem Auto klappte perfekt. Die Räder stehen halbhoch hinter dem Auto. Nummernschild und Bremslichter sind frei. Der obere Teil der Fahrräder schaut über das Dach hinaus und fängt bei der Fahrt Fliegen. Der Benzinmehrverbrauch hält sich aber bei einer Geschwindigkeit von etwa 120 km/h mit einem bis anderthalb Liter auf 100 km meines Erachtens in Grenzen. Die Rädern wackeln nicht und sind mit einem Haltearm und den Gurten an den Reifen vollkommen sicher befestigt. Die Heckklappe ist natürlich nicht mehr zugänglich, wenn Räder und Träger montiert sind. Man muss also etwas beim Ein- und Auspacken Planen, um das koordiniert über die Bühne zu bringen.


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Tilfredse kunder
Er du tilfreds med vores service? Skriv en anbefaling til andre!