Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Summer Tour - Find din nye cykel & tag afsted - spar 15% på alle brands!* Rabatkode: SUMMER15 | Weekendtilbud! 10% på alle CUBE-cykler* Rabatkode: CUBE10
SKS

SKS Bluemels B53 Skærm baghjul 28" (2019)

ID: 361171
109 kr.
Inkl. moms ekskl. levering
SKS Bluemels B53 Skærm baghjul 28"
SKS Bluemels B53 Bagskærm sort
Flyt til ønskeliste
  • 100 dages Gratis retur
  • Gratis levering fra 599 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
  • 40.000 produkter 500 mærker
Specifikationer
Type
Bagskærm  
Anvendelse
City- / Touring  
Skærme
Design: Skærm til fastmontering  
Egnede hjulstørrelser
28''  
Dimensioner
Profilbredde - bagpå (maks.): 53 mm
længde bagskærm: 1115 mm
Materiale
CAB (celluloseacetobutyrat)  
Køn
Unisex
Modelår
2019
Varenummer
361171
Bedømmelse
3
1 bedømmelser
5 stjerner
0
4 stjerner
0
3 stjerner
1
2 stjerner
0
1 stjerne
0
05.11.2014
User
Fordele: Let, gør hvad den er beregnet; Ulemper: ridset
Pro: Leicht, tut was es soll; Kontra: Kratzempfindlich
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Jeg har købt dette forklæde til min gamle Hercules cykel som min gamle metal fender er brudt. Den forklæde drejninger forholdsvis nem ting, men ved normal montering er ikke et problem. I det omfang det er meget formstabile. Forklædet har en mindre radius end min gamle metal fender. Således måtte blive indført mellem de gamle fæstningsværker og fender afstandsstykker. Havde jeg ikke gjort det, og z. B. stænkeskærmen fastgjort direkte til fastgørelse i bunden beslag, det ville have skåret ned på hjulet. "Bøjning" det ville ikke være i stand til på grund af den nævnte formstabilitet i Umang. Hvis radius lidt større, kunne jeg have sparet mig arbejdet med spacer ærmer. Men med nyere cykler er sandsynligvis forskellen mellem hjulet og Schutzblecht simpelthen lavere. For den type vedhæftning, som jeg havde brug for, jeg havde huller i Schutzblecht "drill". Det gik meget bedre på grund af den lille fender tykkelse med en Dremel. Hvorfor jeg bedømme forpladsen kun 3 stjerner? Forklædet er let ridset. Selv under installationen, selvom jeg var meget omhyggelig, jeg bragte ridser på overfladen. Dette kan tydeligt ses på højglans overflade kursus. Med min gamle cykel, der er ikke så slemt. Så forklæde passer obligatorisk. Men hvem har en ny cykel og derefter hurtigt ridse har på forpladsen, vil sandsynligvis irritere. Ah ja, forklædet er temmelig let, men det har ikke meget positiv indflydelse på mine gamle stål æsler. Jeg tror, ​​hvis jeg skulle få brug et forklæde igen, vil jeg være tilbage til at købe en klassisk metalplader bagskærmen. Hvis noget der stadig?! Konklusion: Bortset fra ridsefasthed pasform. Hvem ikke interfererer med den ene eller den anden ridser over tid, hvilket gør ved fender bestemt ikke noget galt.

Ich habe mir dieses Schutzblech für mein altes Herkules Fahrrad gekauft da mein altes Blechschutzblech gebrochen ist. Das Schutzblech verwindet sich recht leicht was aber bei normaler Befestigung kein Problem darstellt. Im Umfang ist es sehr formstabil. Das Schutzblech weist einen kleineren Radius auf als mein altes Blechschutzblech. Somit mussten zwischen den alten Befestigung und dem Schutzblech Distanzhülsen eingebracht werden. Hätte ich das nicht getan und z. B. das Schutzblech direkt an der Befestigung beim Tretlager befestigt, hätte es hinten am Rad geschliffen. "Aufbiegen" hätte man es nicht können wegen der besagten formstabilität im Umang. Wäre der Radius ein wenig größer, hätte ich mir die Arbeit mit den Distanzhülsen sparen können. Aber bei neueren Fahrrädern ist wahrscheinlich die Differenz zwischen Rad und Schutzblecht einfach geringer. Für die Art der Befestigung wie ich sie benötigte, musste ich Löcher in das Schutzblecht "bohren". Dies ging aufgrund der geringen Schutzblechdicke viel besser mit einem Dremel. Warum ich das Schutzblech nur mit 3 Sternen bewerte? Das Schutzblech ist sehr kratzempfindlich. Schon bei der Montage, obwohl ich sehr vorsichtig war, habe ich Kratzer auf die Oberfläche gebracht. Diese sind auf der hochglänzenden Oberfläche natürlich deutlich zu erkennen. Bei meinem alten Drahtesel ist das nicht so schlimm. Dann passt das Schutzblech zu Allgemeinbild. Wer aber ein neues Fahrrad hat und dann schnell kratzer auf dem Schutzblech hat, wird sich wahrscheinlich ärgern. Ach ja, das Schutzblech ist recht leicht was aber bei meinem alten Stahlesel keinen großen positiven Einfluss hat. Ich glaube, falls ich mal wieder ein Schutzblech brauchen sollte, werde ich mir wieder ein klassisches Blechschutzblech kaufen. Falls es sowas noch gibt?! Fazit: Bis auf die Kratzempfindlichkeit passt alles. Wem der ein oder andere Kratzer im Laufe der Zeit nicht stört, macht bei dem Schutzblech sicher nichts falsch.


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes