Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Sommerkup - Få det bedste ud af sommeren til en god pris

Returnering


Hvordan laver jeg en returlabel?

Nem returnering - sådan returnerer du artikler til os:

1. Emballér artiklen omhyggeligt – helst i originalemballagen.
2. Udfyld returfølgesedlen, og læg den i pakken. Noter kort årsagen for returneringen. Er det produkt, du sender tilbage, defekt, bedes du beskrive defekten så detaljeret som muligt.
3. Udskriv en returlabel her og klæb den på pakken, så den er synlig.

Større pakker, cykler og pladskrævende gods

For at gøre det nemmere for dig, afhenter Bikester større pakker direkte hjemme hos dig. Modtagelse af sådanne forespørgsler sker helst skriftligt, da vi på denne måde på bedste vis kan sikre, at vi har alle nødvendige oplysninger, så afhentningen kan udføres korrekt, ukompliceret og hurtigt. For bestilling af en sådan afhentning benyt da venligst vores kontaktformular.

I formularen bedes du indtaste, hvilken vare, der skal afhentes og oplys os desuden om årsagen til afhentning. Angiv også den ønskede afhentningsadresse og oplys os eventuelt om dine bankoplysninger for refundering af købsprisen. For refunderinger af ordrer med betalingstypen forudbetaling, godskrives beløbet på din girokonto. For ordrer, der betales med kreditkort og Paypal, tilbagebetales det pågældende beløb til din kreditkort- eller Paypal-konto.

Når det ubeskadigede produkt er ankommet til logistikcenteret, vil beløbet blive refunderet til dig. Denne proces kan vare et par dage.

Hvad sker der, hvis jeg ikke ønsker det bestilte produkt, eller hvis det ikke passer?

Ved online bestilling har du altid 14 dages fortrydelsesret. Yderligere informationer og de nøjagtige betingelser finder du her.

Bemærk venligst, at vi ikke har en direkte ombytningsproces. Hvis du ønkser at returnere en artikel til fordel for en anden størrelse eller farve, bedes du foretage en ny bestilling i vores onlineshop.

Hvordan fungerer returnering, reklamation og tilbagelevering?

Vi beklager, at du ikke er tilfreds med dit købte produkt. Du kan i dette tilfælde selvfølgelig gøre brug af din returret. Vi hjælper naturligvis med garanti og krav.

Vær opmærksom på, at vi kun modtager ubrugte artikler. Undlad venligst at fjerne etiketter eller på anden vis ændre på produktets stand. Produktet må ikke have brugsspor.

Vedlæg venligst den udfyldte returfølgeseddel produktet. Skulle returfølgesedlen mangle, eller er den ufuldstændigt udfyldt, kan returneringen måske ikke behandles.

Når returneringen ankommer til vores logistikcenter behandles den i henhold til returfølgesedlen.

Vær venligst opmærksom på, at denne proces kan tage et par dage. Produktet må principielt ikke returneres ufrankeret til os!

For refunderinger af ordrer med betalingstypen forudbetaling, straksoverførsel og efterkrav, godskrives beløbet på din girokonto. For ordrer, der betales med kreditkort og Paypal, tilbagebetales det pågældende beløb til din kreditkort- eller Paypal-konto. Finansierede køb refunderes via långiveren.

Hvad sker der, hvis jeg gerne vil returnere flere artikler?

Du kan naturligvis også returnere flere artikler til os af én omgang.

Så snart de fuldtændige og ubrugte artikler er ankommet til vores logistikcenter, og de er blevet behandlet, modtager du det tilsvarende returbeløb. Bemærk venligst, at denne procedure kan tage nogle dage. Du informeres selvfølgelig løbende pr e-mail, så du kan følge forløbet.

Ønsker du at returnere flere varer fra forskellige bestillinger, kan disse også pakkes ned sammen. Sørg blot for, at vedlægge de tilsvarende returfølgesedler, således artiklerne kan tilknyttes den korrekte ordre.

Kan man returnere beklædningsgenstande, hvis de ikke passer?

Ja, alle artikler - med undtagelse af undertøj og badetøj - kan returneres i henhold til de gængse returregler.

Kan CD'er, DVD'er eller Blu-ray returneres eller byttes?

Du kan returnere eller bytte cd´er, dvd´er eller Blu-ray inden for 14 dage efter købet, på betingelse af at emballagen er ubeskadiget, og forseglingen er intakt. Ellers kan varen desværre ikke tilbageleveres.

Hvor lang er garantiperioden?

Reklamationsretten er 24 måneder på det købte produkt, og perioden begynder, når varen er overgivet til kunden. Undtaget fra reklamationsretten er skader, der er forårsaget af naturlig slidtage eller af forkert brug.

30 dages returret

Udover den lovmæssige fortrydelsesret tilbyder Bikester, som en ekstra service, en udvidet returret på 30 dage, som ikke berører den lovmæssige fortrydelsesret. Inden for denne tidsfrist kan du sende varen tilbage til os. Vær venligst opmærksom på, at vi kun kan tage ubrugte varer retur. Vær også opmærksom på, at der ikke må mangle mærkater på varen, og den må ikke være tilsmudset. Varen må ikke vise tegn på at have været brugt. 

Hvordan er proceduren i tilfælde af reklamation?

Bemærkninger angående cykler: Alle cykler bliver før afsendelse upåklageligt samlet og indstillet af professionelle fagmontører. Efter modtagelse skal du normalt kun rette styret, montere forhjulet og fastskrue pedalerne. Vi gør opmærksom på, at denne service normalt ikke tilbydes ved postordresalg. Vi har trods de høje omkostinger besluttet os for denne fremgangsmåde, som fungerer fremragende. Returneringer og reklamationer er holdt nede på et minimum.

Inden for reklamationsretten bliver større produkter, som f.eks. en cykel, afhentet af vores fragtselskab i tilfælde af reklamation. Den nødvendige reparation eller udskiftning udføres af Bikester. Efter forudgående aftale kan du aflevere cyklen hos en forhandler efter eget valg, og Bikester vil betale omkostningerne ved afleveringen.

Øvrige, mindre varer skal kunden i princippet selv sende så billigt som muligt, dog med tilstrækkelig frankering, til Bikester. I tilfælde af reklamationsret erstatter Bikester omgående portoomkostningerne, der indsættes på din konto. Ekstra omkostninger, som opstår ved en for dyr forsendelse, erstattes ikke. Portofrie pakker accepteres ikke.

Vi kan ikke garantere, at alle varer altid fungerer fejlfrit. Men i alle tilfælde vil vi bestræbe os på at finde en løsning, så du bliver fuldstændig tilfreds, for det er det vigtigste for os.

Hvem hjælper mig med tekniske spørgsmål?

Cykler med passende tilbehør er produkter, som kræver forklaring. Ved tekniske spørgsmål kan du henvende dig til vores specialister i kundeservice for at få rådgivning.

Den bedste løsning er at bruge vores kontaktformular, for at få den allerhurtigste betjening. Angiv altid dit telefonnummer, så vi om nødvendigt kan vende tilbage til dig.

Vi vil gøre vores allerbedste, for at du kan være tilfreds.


Brug for hjælp?
Lukket telefonlinje
Flere informationer
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 35 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes