Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Sommerkup - Få det bedste ud af sommeren til en god pris
Det ønskede produkt er desværre udsolgt. Hvis du ønsker at få besked, når produktet igen er på lager, kan du oplyse os din e-mailadresse.
Ortler

Ortler Detroit Damer, shiny red

ID: 380028
2.599 kr.
1.795 kr.
- 30%
Inkl. moms ekskl. levering
Ikke på lager
Jeg vil gerne have besked, når produktet igen er på lager.

Tilføj til ønskeliste
  • 30 dages Gratis retur
  • Gratis levering af mindre dele fra 599 kr.6
  • 40.000 produkter 600 mærker
Produktbeskrivelse

Bemærk: Cyklen har et unikt serienummer indgraveret i stellet, som godkendes af de fleste forsikringsselskaber. Vi anbefaler dog at forsyne cyklen med et dansk stelnummer.

Mere køreglæde, bedre stil og mindre snik snak. Ud fra disse klare principper er Ortler Detroit lavet. Alle de egenskaber, der efterspørges til hverdagsbrug, bliver opfyldt ved denne cykel opfyldt. Høj teknologi og funktion forklædt i en klassisk hverdagscykel design.

Med Ortler Detroit suser du suverænt afsted i en komfortabel siddeposition gennem hver eneste bydel hver eneste dag. På vejen med en god følelse i kroppen, mærker du dén eksklusive stil og kvalitet, der virkelig tæller. Se det i øjenene, en bytur på cykel kræver hverken dyre komponenter eller et utal af gear. Derimod er det vægten af cyklen, der tæller, så du får maksimal styrke ud af hvert træd i pedalerne.

Detroit opfylder alle sikkerhedsregler og krav for at sikre den optimale køretur for dig! Bremsning foregår fra den stærke V-brake på fronten eller gennem den klassiske pedalbremse til baghjulet. Som den sidste prik på iet er der 10 års garanti på rammen og forgaflen.

Med den lave indstigning og det bredde stykke fra styr til sadel, er denne cykel mest komfortabel for cyklister med en højde mellem 1,55m og 1,85m

Stig på og oplev Detroit. En vidunderlig og let cykel.  

Detaljer

  • klassisk stålramme med lav indstigning
  • 28" hjul med aluminiumfælge
  • fodbremse baghjul, V-bremse forhjul
  • stelstørrelse er unisize
Detaljer

10 års garanti

Ramme

10 års rammegaranti

På cyklen og dens dele og overflade gælder en garanti på 2 år. Typiske sliddele er undtaget fra denne garanti. Desuden yder Bikester frivilligt en ekstra 10-års garanti fra købsdatoen til den oprindelige ejer af en VOTEC, Serious, Vermont, Fixie eller Ortler cykel (undtagen VOTEC VRC, der har en garanti på 6 år på ramme og gaffel). Denne garanti omfatter rammen og gælder en reperation eller en ombytning med en efterfølger, og omfatter ikke eventuelle følgeomkostninger såsom fragtomkostninger og installation. Undtaget er skader på grund af forkert brug som f.eks. hop, spring, fald, overbelastning og forsømmelse. Garantien er ugyldig, hvis der er sket uautoriserede ændringer af rammen og ændring/tilføjelse af yderligere komponenter.

Specifikationer
Tilsigtet brug
Holland, City
'Vægt (ca.)'
14.5  kg (ca.)
Samlet antal gear
1  
Leveringsomfang
Inkl.: Ringeklokke
Pedaler medfølger: Yes
Ramme
Materialetype: Steel
Design: Wave
yderligere funktioner: 28"
Gaffel
Design: Rigid fork  
Fjedergaffel
Fjedervej (mm)
Gear
Drevtype: Singlespeed
Antal gear: 1
Mærke: Uden gear
Krankboks
Model: Thun Boogie  
Kæde
Model: KMC Z410  
Kassette
Kombination (tænder)0
Model: Shimano
Forbremse
Mærke: ProMax
Type: TX-117
Bremsesystem: V-brake
Bagbremse
Bremsesystem: Coaster brake  
Bremsegreb
Model: ProMax BL-39G  
Styr
Model: TR-62
Materiale: Hi-Ten light steel
Frempind
Design: Taper
Model: Cat HAC-40, sølv sort
Styrfitting
VP MDH-501 sort  
Sadel
Selle Royal 6026 Lady sort  
Sadelpind
Design: Kerze
Type: 300 mm sølv
Materiale: Hi-Ten light steel
Fornav
Model: JY-433  
Bagnav
Model: RBN Favorit  
Fælge
Model: Sølv
Materiale: Aluminium
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Fordæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 44 mm (ca.)
Model: Rubena Creme
Bagdæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 44 mm (ca.)
Model: Rubena Creme
Pedaler
Union SP-872  
Støtteben
Design: Central stand  
Skærme
Materiale: Hi-Ten  
Dynamo
Design: Side runner
Model: Büchel
Forlygte
Design: Halogen
Model: Büchel
Baglygte
Model: Beetle  
Andet
 
Type
Ikke en elcykel  
Køn
Damer
Modelår
2018
Varenummer
380028
Bedømmelse
4.5
104 bedømmelser
5 stjerner
64
4 stjerner
28
3 stjerner
11
2 stjerner
0
1 stjerne
1
04.04.2020
Eingang-Pendler
Ideel til byen
Optimal für die Stadt
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Nu smør med fisken. Hvor god kan en sådan billig cykel være uden gearskift? Til min forbløffelse - utroligt godt! Nå, en M5-møtrik til montering af baglygten manglede, metalpladen foran var godt fordrejet, men intet, som et par euro i hardware-butikken og et velmenende rykk ikke kunne løse. Der er også inkluderet et multiverktøj til montering og instruktioner. Før nogen prøver at bygge cyklen i henhold til instruktionerne, er det bedre at forlade den. I sidste ende kommer en brødrister eller en støvsuger ud, men ikke en bycykel. Det er bedre at groft fortolke trinene og drage dine konklusioner fra dem. Fjern transportmateriale og sikringer. Spænd i styret. Fjern bremsen, sæt forhjulet ind, hæng bremsen, spænd hjulet. Når pedalerne er tændt, kommer den sværeste ting: baglygten. Ikke fordi det er teknisk kompliceret, men fordi du skal nå mellem dækkene og mudderbeskyttelsen med cyklister. Men er også okay. Nu kommer vi til den eneste ulempe, hvor du virkelig kan mærke prisen på 159 € uden og 143,10 € med en voucher. Bortset fra den savnede mor, føles alt lidt billigt. Et par ridser i malingen her, en tand i arket der og ridser på den bageste reflektor. Men det er virkelig hvinende på højeste niveau. Stadig, ville jeg ikke bruge over € 199 på det. Alle, der kender de store udlejningscykelforhandlere i byerne, ved, hvor praktiske delene er. Men denne cykel er så utroligt glat i sammenligning, det er en sand fornøjelse. Ikke at det er et lavt gear. Det er bare en mere effektiv, mindre gystende, glattere og mere polstret oplevelse. Sadlen er som en sky sammenlignet med det sædvanlige torturværktøj. Hver af de 7 gear på min morgen Nextbike-pendling er ringere end denne. Broen op? En snap med denne speedster, træt med leje cyklen. Gear 1-4 er ubrukelige, og alt ved det føles som om du giver bort 80% af din styrke. Afslutningsvis ved jeg nu, at jeg ikke manglede udholdenhed, men en fornuftig cykel. Det er en velsignelse, at du kan få sådan noget for så lidt penge. Den sidste forhindring for cyklen vil sandsynligvis kun være tid. Åh, og obligatorisk; "farven er faktisk meget bedre end på skærmen."

Jetzt mal Butter bei die Fische. Wie gut kann ein so günstiges Rad ohne Gangschaltung denn schon sein? Zu meinem Erstaunen - erstaunlich gut! Na gut, eine M5 Mutter zum Montieren der Rückleuchte fehlte, das Blech an der Front war gut verzogen, aber nichts was wenige Euro im Baumarkt und ein gut gemeinter Ruck nicht lösen konnten. Mit dabei sind übrigens ein Multi-Tool zum Zusammenbauen und eine Anleitung. Bevor jemand das Rad versucht nach der Anleitung zu bauen, lasst es lieber. Am Ende kommt ein Toaster oder ein Staubsauger raus, aber kein Citybike. Lieber sollte man die Schritte nur grob interpretieren und seine Schlüsse daraus ziehen. Transportmaterial und Sicherungen entfernen. Lenker rein, festziehen. Bremse aushängen, Vorderrad rein, Bremse einhängen, Rad festziehen. Nachdem die Pedale dran sind, kommt das schwierigste: das Rücklicht. Nicht weil es technisch kompliziert ist, sondern man mit Radfahrer-Pranken zwischen Reifen und Schutzblech greifen muss. Geht aber auch in Ordnung. Jetzt kommen wir zum einzigen Nachteil, an welchem man den Preis von zur Zeit 159€ ohne und 143,10€ mit Gutschein wirklich spürt. Ausser der fehlenden Mutter fühlt sich alles etwas billig an. Ein paar Schrammen im Lack hier, eine Beule im Blech dort und Kratzer am Rück-Reflektor. Aber das ist wirklich Jammern auf höchstem Nieveau. Trotzdem würde ich nicht über 199€ dafür ausgeben. Wer die großen Leihrad-Anbieter der Städte so kennt, der weiß wie praktisch die Teile sind. Aber dieses Rad fährt sich im Vergleich so unglaublich leichtgängig, es ist eine wahre Freude. Nicht, dass es einem niedrigen Gang gleicht. Es ist einfach ein effizienteres, weniger wackliges, ruckelfreieres und besser gedämpftes Erlebnis. Der Sattel ist wie eine Wolke, im Vergliech zu dem gewohnten Folterwerkzeug. Jeder der 7 Gänge auf meinem morgentlichen Nextbike-Arbeitsweg ist diesem einen Gang unterlegen. Die Brücke hoch? Mit diesem Flitzer ein Klacks, mit dem Leihrad mühsam. Gang 1-4 sind nutzlos und alles darüber fühlt sich so an, als würde man 80% der Kraft verschenken. Abschließend weiß ich jetzt, dass es mir nicht an Ausdauer, sondern an einem vernünftigen Rad mangelte. Dass man sowas mittlerweile für so kleines Geld bekommt, ist ein Segen. Die letzte Hürde wird für den Drahtesel wohl nurnoch die Zeit sein. Ach, und obligatorisch; "die Farbe ist in Echt viel besser als auf dem Monitor.".

24.09.2019
SteluHH
Massiv skade efter 2 års brug
Massiver Schäden nach 2 Jahren Nutzung
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Min kæreste bruger cyklen dagligt i ca. 40 min. Rute over veje og grus. Efter 2 års brug bemærker jeg 5 ødelagte eger ved baghjulet, efter en lille cykeltur fanget en 8 i hjulet. Hjulet repareres og erstattes med en trekking cykel.

Meine Freundin nutzt das Rad täglich für etwa 40min Strecke über Straßen und Schotter. Nach nun 2 Jahren Nutzung stelle ich beim Hinterrad 5 gebrochene Speichen fest, nachdem uns bei einer kleinen Radtour eine 8 im Rad auffiel. Rad wird repariert und gegen ein Trekkingrad ersetzt.

26.08.2019
Peter
Detroit Dam kelly green
Detroit Dam kelly green
Automatisk oversat fra svensk Tilbage til originalen

Super tilfreds. Godt selskab.

Supernöjd. Bra företag.


Brug for hjælp?
Lukket telefonlinje
Flere informationer
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 35 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes