Online cykelhandler

Hvordan bestiller jeg online på Bikester?

1. Find en vare og læg den i kurven

På vores internetstide www.bikester.dk kan du se produkterne fra vores sortiment og tilføje dem til den virtuelle varekurv ved at klikke på knappen „Læg i kurv", og du kan få et overblik over din varekurv til enhver tid ved at klikke på „Til indkøbskurven". Du kan til enhver tid slette produkter fra din indkøbskurv ved at klikke på knappen i indkøbskurven eller ændre antallet af produktet. Hvis du er tilfreds med de valgte produkter, skal du trykke på knappen „Fortsæt".

2. Gennemfør bestilling

Adresse:
For, at vi ved hvor vi skal sende produkterne, har vi brug for dine kontaktoplysninger. Hvis du allerede har en konto hos os, skal du indtaste din e-mailadresse og din adgangskode og klikke på knappen „Login".

Hvis du ikke har en konto hos os, skal du indtaste de nødvendige data i formularen og klikke på knappen „Fortsæt".

Ved næste trin vil du se hvilken adresse, som ordren vil blive sendt til og prisen på leveringen. Ved at klikke på knappen „Angiv ny leveringsadresse" kan du indtaste en ny adresse. Bekræft leveringsadressen ved at klikke på knappen „Fortsæt".

Betalingsmetoder:
Vælg den ønskede betalingsmetode. En oversigt samt informationer over vores betalingsmetoder finder du her. Vælg den foretrukne betalingsmetode og klik „Fortsæt".

Gennemse og gennemfør:
På den næste side har vi igen opsummeret din ordre for dig. Vha. de enkelte trin ovenfor, kan du ændre i din ordre ved at klikke på „Rediger". Ved at klikke på „Gennemfør Ordre" har du gennemført ordren og indgået en bindende aftale for produkterne i indkøbskurven.

3. Bekræftelse af din ordre

Du vil herefter modtage en automatisk bekræftelse via e-mail, som viser din ordre igen. Denne mail sendes for at vise dig, at vi har modtaget din ordre.

4. Indgåelse af kontrakt

Hvornår, der indgåes en kontakt mellem dig og os, vil afhænge af betalingsmetoden. For detaljer henvises til vores kundeoplysninger.

5. Levering

Leveringstiden er 2 til 3 hverdage fra leveringsbekræftelsen er blevet modtaget (mandag-fredag). Levering af cykler sker med fragtmand. Produkterne er, så vidt muligt, sendt med alle nødvendige dokumenter såsom manualer, yderligere papirer og selvfølgelig faktura inkl. moms.


Hvordan kan jeg efterbestille et produkt?

Om du senere kan fjerne eller til føje en artikel til din bestilling afhænger af, hvilken betalingsmetode du har valgt. Ved de fleste betalingsmetoder er det muligt, hvis bestillingen endnu ikke er under behandling. Du kan følge status for dine bestillinger via din personlige kundekonto.

Leveres min cykel monteret?

Alle cykler samles og monteres udelukkende af Bikesters erfarne fagfolk. Efter at have modtaget cyklen, skal du som regel indstille styret, montere forhjulet og skrue pedalerne på. Det nødvendige værktøj følger selvfølgelig med. Kontroller venligst alle skruer og beslag inden den første køretur. Læs venligst også brugsvejledningen og sikkerhedsanvisninger fra leverandøren.

Kan jeg også bestille artikler, der ikke findes i sortimentet?

Nej, desværre kan vi som hovedregel kun levere artiklerne, som vi tilbyder i shoppen. Vi kan desværre ikke behandle specialbestillinger. Vi opfordrer dog alligevel til, at man kontakter kundeservice ved særlige ønsker og behov.

Er der et minimumsbeløb for bestillinger?

Nej, vi har ingen minimumsgrænse for bestilling.