Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

CUBE SOMMERUDSALG | OP TIL 20% RABAT
ORBEA

ORBEA Gain D40, grey/white/red (2019)

ID: 856246
20.499 kr.
Inkl. moms, Gratis levering
ORBEA Gain D40, grey/white/red
ORBEA Gain D40, anthracite
Beregn størrelse | Geometri
Vælg venligst stelstørrelse

Klik på "størrelsestabellen" for at finde din rigtige størrelse

Flyt til ønskeliste
  • 40.000 produkter 500 mærker
  • 100 dages Gratis retur
  • Gratis levering fra 599 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
Produktbeskrivelse

Bemærk: Cyklen har et unikt serienummer indgraveret i stellet, som godkendes af de fleste forsikringsselskaber. Vi anbefaler dog at forsyne cyklen med et dansk stelnummer.

Gain D40 E er designet til at gøre dine ture i hverdagen nemmere. Koncepterne "Enough Power" og "Enough Energy" gør modellen ekstremt let, sporty og mobil: en cykel, der reagerer på kaldet fra den åbne vej. Gain anerkender din indsats og støtter dine bestræbelser på at æde stribevis af kilometer. Systemgrænsefladerne er moderne, integrerede og enkle. Der er ingen omfangsrige komponenter, der påvirker din oplevelse, alle distraktioner er blevet holdt til et minimum, og kun du, Gain, og jeres timer sammen forbliver.

Mode Button
Sparer plads på styret, for eksempel til at installere et navigationssystem. Gains styrecentral er en attraktiv og diskret knap på overrøret. Med den simple iWoc ONE-interface kan du tænde eller slukke for systemet, kontrollere niveauet af motorstøtte og batteristatus. De farverige LED-lys giver dig alle de oplysninger, du har brug for. Den kompakte iWoc TRIO-remote tilføjer ekstra funktioner og interaktivitet til fladstyrsversionen af Gain i kombination med iWOC ONE tænd/sluk-knappen, som giver større kontrol over belysning, batteri og motorhjælp.

Internal Battery
Batteriet er et af de mest iøjnefaldende komponenter i et elcykelsystem, hvorfor Orbea har gjort alt for at gøre det så lille, let og diskret som muligt. Gains "Enough Energy"-koncept giver føreren masser af batterikraft, men ikke mere end nødvendigt. Derved undgås store batterier med for høj effekt.  

Drive System
Gains hjerte, den bageste navmotor, er nøglen til ”Enough Power”-konceptet. Det sofistikerede drevsystem giver pålidelig, blid motorhjælp på niveauer, der er designet til at lette din tur, men ikke overtage den. Og da motoren er placeret direkte på baghjulsnavet, kan du træde, når du ikke bruger motoren, uden følelsen af at skulle ”trække” motoren med rundt.

C.A.N. Integration
Gain kræver ikke mange kabler, porte og tilbehør. C.A.N.-stikket (Controller Area Network) er en enkelt kontakt, som kan bruges til at oplade, systemdiagnosticere og tilslutte et ekstrabatteri.

PAS SENSOR
Gains afbalancerede, bløde motorstøtte kræver en sofistikeret sensor. I perfekt harmoni med bestræbelserne på at gøre systemet simpelt og diskret indeholder kassetteafbryderen 20 magneter, som detekteres af den integrerede sensor. Systemet overvåger din pedalaktivitet og justerer motorens assistance i overensstemmelse hermed.

APP
En app til smartphones og smartwatches giver yderligere kontrolfunktioner til iWoc-systemet. Tracking, upload af GPS-ruter og andre aktiviteter samt andre funktioner er mulige via mobiltelefonen, hvilket gør cyklen til en endnu mere værdifuld enhed.

Alsidighed
Udviklingen mod bredere dæk er tydeligt overalt, og selv på racercykler kommer der mere og mere fokus på den øgede komfort og lavere rullemodstand for 25C- og 27C-dæk. For at gøre Gain endnu mere alsidig, er det endda muligt at bruge de fleste 40C-dæk.

Mange cykler i én
Gain er parat til at påtage sig mange roller: Grus, vej, pendling ... Dækfrihed, mulighed for at montere forskelligt tilbehør, såsom skærme, og den praktiske all road-geometri gør det muligt at tilpasse Gain. Den sikre og nemme montering af skærme giver mulighed for et attraktivt og robust resultat. En bagagebærer kan ligeledes let monteres. Gain har bestemt ikke noget imod dette, fordi Orbea har designet deres mest alsidige cykel specielt til sådanne tilfælde.

Detaljer

  • Kraftig 250 watt X35-baghjulsmotor fra ebikemotion
  • 250 Wh batteri integreret i skrårøret
  • Shimano Tiagra-komponeter
  • Hydrauliske Shimano-skivebremser
  • Low total weight of approx. 13.8 kg
  • Hutchinson Fusion-dæk
  • Pedaler medfølger ikke. Find pedaler her
Detaljer

Range

Hvor langt rækker mit batteri? 
Kan jeg køre 50 eller 120 kilometer på en fuld ladning? For en elcyklist er dette vigtig information og fabrikanterne gør deres bedste for at estimere og angive de faktiske intervaller for, hvor langt du kan køre på et fuldt opladet batteri. I praksis afhænger den maksimale rækkevidde af flere faktorer. Udover selve motoren spiller energitæthed en rolle (400 eller 500 Wh). Derefter håndtering og batteriets alder, men også førerens vægt, siddeposition, kørestil (startfrekvens, kadence) og valgt hjælpeniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo). Sidst men ikke mindst har terræn (op ad bakke eller fladt), underlag (asfalt eller sti), vindmodstand og dækmønster indvirkning på rækkevidden. Derfor er det yderst vanskeligt at levere nøjagtige og pålidelige oplysninger. 

Specifikationer
Type
E-Bike 25km/h  
Tilsigtet brug
E-racercykel  
Hjulstørrelse
28"  tommer
Samlet antal gear
20  
'Vægt (ca.)'
13.86  kg
totalvægt
120  kg
Leveringsomfang
Pedaler medfølger: nej  
Ramme
dæmpermærke: uden dæmper
Design: Diamant
Materialetype: Aluminium
Motor
Mærke: Ebikemotion
Model: X 35
Type: Navmotor baghjulstræk
Ydelse: 250 Watt
Batteri
Model: Ebikemotion
Type: Lithium-ion
Energitæthed: 250 Wh
Ydelse: 36 / 6.9 Volt/Ah
Batteriplacering: Intube-batteri
Display
Ebikemotion IWoc  
Rækkevidde
Rækkevidde (km): 75 km
Gaffel
Design: Rigid fork
Type: Speed 400 mm Carbon Flat mount
Gear
Drevtype: Derailleur
Antal gear: 10
Mærke: Shimano
Type: Tiagra
Forskifter
Version: 2-speed
Mærke: Shimano
Type: Tiagra
Geargreb
Model: Shimano  
Kranksæt
Model: Shimano Tiagra 4700
Gearhjul 1: 50 tænder
Gearhjul 2: 34 tænder
Kæde
Model: KMC e10  
Kassette
Kombination (tænder): 11-32 tænder
Model: Shimano Tiagra HG-500
Forbremse
Mærke: Shimano
Type: RS405
Bremsesystem: Hydraulisk skivebremse
Bagbremse
Mærke: Shimano
Type: RS405
Bremsesystem: Hydraulisk skivebremse
Bremsegreb
Model: Shimano ST-RS405  
Styr
Model: FSA Omega Compact
Materiale: Aluminium
Frempind
Design: A-Head
Model: Orbea OC-II
Materiale: Aluminium
Styrfitting
1-1/8" semi-integrated  
Sadel
Prologo Kappa Space STN size 147 mm  
Sadelpind
Design: Patent post
Diameter: 27.2 mm
Type: Orbea OC-III, længde: 350 mm
Materiale: Carbon
Hjulsæt
Model: Orbea Ready GR  
Fordæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 28 mm
Model: Hutchinson Fusion 5 All SeasonTLR
Bagdæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 28 mm
Model: Hutchinson Fusion 5 All SeasonTLR
Køn
Unisex
Modelår
2019
Varenummer
856246
Video
Bedømmelse
4
4 bedømmelser
5 stjerner
3
4 stjerner
0
3 stjerner
0
2 stjerner
0
1 stjerne
1
27.04.2019
Svein 51år
Meget god og upålidelig let at køre på.
Meget bra og utrulig lett å sykle på.
Automatisk oversat fra norsk Tilbage til originalen

Har nu brugt dette et år. Dette er langt den bedste landevej cykel jeg har haft. Hjælmemotoren giver en gashåndtag, når du bliver træt. Skråningerne går som en brise. Har løbet løbet med unge op ad en lang bakke, og jeg vandt klart. Det er også lidt sjovt, at cyklen ser helt normal ud. Når de andre kender mælkesyre op til halsen, kan du bare tro på det som ingenting. Jeg oplever cyklen som meget stabil. Motoren skærer omkring 25 km, men så på en måde, der får dig til ikke at opdage det selv. Du har 3 indstillinger, som du styrer med knappen på stangen. Knappen er let at få adgang til, og du kan tænde og slukke under hastighed. Meget godt, hvis du vil cykle uden hjælpemotor, på sletter og ned ad bakke osv. Jeg har en meget lang op ad bakke, når du går hjem fra fodbold og basketball træning. Så kommer denne cykel virkelig til sig selv. og at jorden er noget, selvom jeg er utilpas træt. Denne cykel vil nok også passe ind og ud af arbejdet. Cyklus til arbejde uden at blive svedig

Har nå brukt denne et år. Dette er den klart beste landeveis sykkelen jeg har hatt. Hjelpemotoren gir et kjempeløft når man blir sliten. Bakkene går som en lek. Har kapp syklet med ungdommer opp en lang bakke, og jeg vant klart. Litt morro er det jo også at sykkelen ser helt vanlig ut. Når de andre kjenner melkesyra opp til halsen kan du bare trø på som ingen ting. Jeg opplever sykkelen som veldig stabil. Motoren kutter rundt 25 kmt, men da på en måte som gjør at du ikke oppdager det selv. Man har 3 innstillinger som man kontrollere med knappen på stangen. Knappen er lett å komme til og du kan slå på og av under fart. Veldig bra om man ønsker å sykle uten hjelpe-motoren, på sletter og nedoverbakker osv. Jeg har en svært lang oppoverbakke når jeg skal hjem fra fotball og basketball treningen. Da kommer denne sykkelen virkelig til sin rett. og den bakken er ingen ting selv om jeg er utrulig sliten. Denne sykkelen vil nok også passe til og fra jobb. Sykle til jobben uten å bli svett...

07.02.2019
KP
Fantastisk cykel
Tolles Rad
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Jeg er helt begejstret med cyklen. Der er intet mere at fortælle. Leveringen har varet lige under 1 uge, men i det dårlige vejr kan du ikke køre alligevel.

Bin absolut begeistert von dem Rad. Mehr gibt es da nicht zu erzählen. Die Lieferung hat zwar knapp 1 Woche gedauert aber bei dem Sauwetter kann man eh nicht wirklich fahren.

02.08.2018
Thansen
Hr
Automatisk oversat fra dansk Tilbage til originalen

Køber en e-bike,med et stik som kun bruges i England og Cypren , måske skulle i sørge for at cyklerne kommer til det rette marked, EU-standard stik bør være en selvfølge, da jeg reklamerede, fik jeg at vide jeg selv kunne skaffe det og få det betalt,men sidste gang jeg handler her.

Bedømmelsen stammer fra sidste års model med næsten identiske specifikationer.


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes