Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Summer Tour - Find din nye cykel & tag afsted - spar 15% på alle brands!* Rabatkode: SUMMER15
ORBEA

ORBEA Gain D30 E-bike Racer sort (2019)

ID: 856231
22.499 kr.
Inkl. moms, Gratis levering
ORBEA Gain D30 E-bike Racer sort
ORBEA Gain D30 E-bike Racer grå/hvid
Beregn størrelse
Vælg venligst stelstørrelse

Klik på "størrelsestabellen" for at finde din rigtige størrelse

Flyt til ønskeliste
  • 40.000 produkter 500 mærker
  • 100 dages Gratis retur
  • Gratis levering fra 599 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
Produktbeskrivelse

Bemærk: Cyklen har et unikt serienummer indgraveret i stellet, som godkendes af de fleste forsikringsselskaber. Vi anbefaler dog at forsyne cyklen med et dansk stelnummer.

Gain D30 E er designet til at gøre dine ture i hverdagen nemmere. Koncepterne "Enough Power" og "Enough Energy" gør modellen ekstremt let, sporty og mobil: en cykel, der reagerer på kaldet fra den åbne vej. Gain anerkender din indsats og støtter dine bestræbelser på at æde stribevis af kilometer. Systemgrænsefladerne er moderne, integrerede og enkle. Der er ingen omfangsrige komponenter, der påvirker din oplevelse, alle distraktioner er blevet holdt til et minimum, og kun du, Gain, og jeres timer sammen forbliver.

Mode Button
Sparer plads på styret, for eksempel til at installere et navigationssystem. Gains styrecentral er en attraktiv og diskret knap på overrøret. Med den simple iWoc ONE-interface kan du tænde eller slukke for systemet, kontrollere niveauet af motorstøtte og batteristatus. De farverige LED-lys giver dig alle de oplysninger, du har brug for. Den kompakte iWoc TRIO-remote tilføjer ekstra funktioner og interaktivitet til fladstyrsversionen af Gain i kombination med iWOC ONE tænd/sluk-knappen, som giver større kontrol over belysning, batteri og motorhjælp.

Internal Battery
Batteriet er et af de mest iøjnefaldende komponenter i et elcykelsystem, hvorfor Orbea har gjort alt for at gøre det så lille, let og diskret som muligt. Gains "Enough Energy"-koncept giver føreren masser af batterikraft, men ikke mere end nødvendigt. Derved undgås store batterier med for høj effekt.  

Drive System
Gains hjerte, den bageste navmotor, er nøglen til ”Enough Power”-konceptet. Det sofistikerede drevsystem giver pålidelig, blid motorhjælp på niveauer, der er designet til at lette din tur, men ikke overtage den. Og da motoren er placeret direkte på baghjulsnavet, kan du træde, når du ikke bruger motoren, uden følelsen af at skulle ”trække” motoren med rundt.

C.A.N. Integration
Gain kræver ikke mange kabler, porte og tilbehør. C.A.N.-stikket (Controller Area Network) er en enkelt kontakt, som kan bruges til at oplade, systemdiagnosticere og tilslutte et ekstrabatteri.

PAS SENSOR
Gains afbalancerede, bløde motorstøtte kræver en sofistikeret sensor. I perfekt harmoni med bestræbelserne på at gøre systemet simpelt og diskret indeholder kassetteafbryderen 20 magneter, som detekteres af den integrerede sensor. Systemet overvåger din pedalaktivitet og justerer motorens assistance i overensstemmelse hermed.

APP
En app til smartphones og smartwatches giver yderligere kontrolfunktioner til iWoc-systemet. Tracking, upload af GPS-ruter og andre aktiviteter samt andre funktioner er mulige via mobiltelefonen, hvilket gør cyklen til en endnu mere værdifuld enhed.

Alsidighed
Udviklingen mod bredere dæk er tydeligt overalt, og selv på racercykler kommer der mere og mere fokus på den øgede komfort og lavere rullemodstand for 25C- og 27C-dæk. For at gøre Gain endnu mere alsidig, er det endda muligt at bruge de fleste 40C-dæk.

Mange cykler i én
Gain er parat til at påtage sig mange roller: Grus, vej, pendling ... Dækfrihed, mulighed for at montere forskelligt tilbehør, såsom skærme, og den praktiske all road-geometri gør det muligt at tilpasse Gain. Den sikre og nemme montering af skærme giver mulighed for et attraktivt og robust resultat. En bagagebærer kan ligeledes let monteres. Gain har bestemt ikke noget imod dette, fordi Orbea har designet deres mest alsidige cykel specielt til sådanne tilfælde.

Detaljer

  • Kraftig 250 watt X35-baghjulsmotor fra ebikemotion
  • 250 Wh batteri integreret i skrårøret
  • Shimano 105-komponeter
  • Hydrauliske Shimano-skivebremser
  • Lav totalvægt på ca. 11 kg
  • Hutchinson-dæk
  • Pedaler medfølger ikke. Find pedaler her
Detaljer

Range

Hvor langt rækker mit batteri? 
Kan jeg køre 50 eller 120 kilometer på en fuld ladning? For en elcyklist er dette vigtig information og fabrikanterne gør deres bedste for at estimere og angive de faktiske intervaller for, hvor langt du kan køre på et fuldt opladet batteri. I praksis afhænger den maksimale rækkevidde af flere faktorer. Udover selve motoren spiller energitæthed en rolle (400 eller 500 Wh). Derefter håndtering og batteriets alder, men også førerens vægt, siddeposition, kørestil (startfrekvens, kadence) og valgt hjælpeniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo). Sidst men ikke mindst har terræn (op ad bakke eller fladt), underlag (asfalt eller sti), vindmodstand og dækmønster indvirkning på rækkevidden. Derfor er det yderst vanskeligt at levere nøjagtige og pålidelige oplysninger. 

Specifikationer
Type
E-Bike 25km/h  
Tilsigtet brug
E-racercykel  
Hjulstørrelse
28"  tommer
Samlet antal gear
22  
'Vægt (ca.)'
13.53  kg
totalvægt
120  kg
Leveringsomfang
Pedaler medfølger: nej  
Ramme
dæmpermærke: uden dæmper
Design: Diamant
Materialetype: Aluminium
Motor
Mærke: Ebikemotion
Model: X 35
Type: Navmotor baghjulstræk
Ydelse: 250 Watt
Batteri
Model: Ebikemotion
Type: Lithium-ion
Energitæthed: 250 Wh
Ydelse: 36 / 6.9 Volt/Ah
Batteriplacering: Intube-batteri
Display
Ebikemotion IWoc  
Rækkevidde
Rækkevidde (km): 75 km
Gaffel
Design: Rigid fork
Type: Speed 400 mm Carbon Flat mount
Gear
Drevtype: Derailleur
Antal gear: 11
Mærke: Shimano
Type: 105
Forskifter
Version: 2-speed
Mærke: Shimano
Geargreb
Model: Shimano 105  
Kranksæt
Model: Shimano 105 R7000
Gearhjul 1: 50 tænder
Gearhjul 2: 34 tænder
Kæde
Model: KMC  
Kassette
Kombination (tænder): 11-32 tænder
Model: Shimano 105 R7000
Forbremse
Mærke: Shimano
Type: R7070
Bremsesystem: Hydraulisk skivebremse
Bagbremse
Mærke: Shimano
Type: R7070
Bremsesystem: Hydraulisk skivebremse
Bremsegreb
Model: Shimano 105 ST-7020  
Styr
Model: FSA Gossamer Compact
Materiale: Aluminium
Frempind
Design: A-Head
Model: Orbea OC-III
Materiale: Aluminium
Styrfitting
1-1/8" semi-integrated  
Sadel
Prologo Kappa Space STN size 147mm  
Sadelpind
Design: Patent post
Diameter: 27.2 mm
Type: Orbea OC-II, 350 mm
Materiale: Carbon
Hjulsæt
Model: Orbea Ready GR  
Fordæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 28 mm
Model: Hutchinson Fusion 5 All SeasonTLR
Bagdæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 28 mm
Model: Kenda Hutchinson Fusion 5 All SeasonTLR
Køn
Unisex
Modelår
2019
Varenummer
856231
Video
Bedømmelse
4.3
3 bedømmelser
5 stjerner
1
4 stjerner
2
3 stjerner
0
2 stjerner
0
1 stjerne
0
31.05.2019
Martin J
satsfait
satsfait
Automatisk oversat fra fransk Tilbage til originalen

Siden maj 2018 bruger jeg denne Orbea 30 Jeg er meget tilfreds. Jeg gjorde en vandretur i Morvan 7 dage med trin op til 120 km uden problemer (motorbrug kun i bakkerne) I dag maj 2019 har det 7500 km og stadig godt.

Depuis mai 2018 j'utilise ce Orbea 30 j'en suis très satisfait. j'ai fait une rando dans le Morvan 7 jours avec étapes jusqu'à 120 km sans aucun problème (utilisation du moteur dans les côtes seulement) Aujourd'hui mai 2019 il a 7500 km et toujours bien.

08.08.2018
serge
god
bon
Automatisk oversat fra fransk Tilbage til originalen

være amputerer i venstre arm Jeg har brug for alle kommater højre med for- og bagbremsekontrol

etant amputer du bras gauche il me faut toute les commades a droite avec commande frein avant et arriere

Bedømmelsen stammer fra sidste års model med næsten identiske specifikationer.

07.08.2018
saurel
du er nødt til at vide, hvordan man styrer batterilevetiden, især hvis du skal niveauere den
il faut savoir gérer autonomie de la batterie surtout si on fait du déniveler
Automatisk oversat fra fransk Tilbage til originalen

det er ikke en motorcykel, så jeg ved, hvordan man styrer sin autonomi, især hvis det er gjort for mig, kunne jeg ikke gå til toppen af ​​vinden 1900mænd fra 300m. Jeg tror, ​​at et batteri backup vil være velkommen hvis jeg vil gøre bjerget ellers hjælper mig, er det en dyrebar trøst, men det er nødvendigt at arbejde med spedaleren ved at lave et minimum af pedalpres, det er ikke en knallert. Lær at styre godt batteriet for at finde glæde

ce n'est pas une moto alors savoir gérer son autonomie surtout si on fait du déniveler pour ma part je n'ai pas pu aller jusqu'au somment du ventoux 1900men partant de 300m je pense qu'un e batterie de secours sera la bienvenue si je veux faire de la montagne autrement l'assistance m'est d'un précieux confort mais il faut travailler avec le dérailleuren faisant un minimum de pression de pédalage ce n'est pas une mobylette Apprendre à bien gérer sa batterie pour trouver du plaisir

Bedømmelsen stammer fra sidste års model med næsten identiske specifikationer.


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes