Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Nye cykler fra top brands - De første 2021 modeller er landet

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvor er min bestilling?

Du kan se statussen for din bestilling på din kundekonto under bestillingdetaljer. Hvis du har lavet din bestilling som gæst, kan du finde sporingsnummeret i forsendelsesbekræftelsen, som kan bruges til at tjekke den aktuelle status for din bestilling.


Hvornår får du dine penge tilbage?

Vær opmærksom på, at det kan tage op til 10 hverdage inden dine penge er tilbage på din konto. Så ha‘ lidt tålmodighed.


Hvornår behandles min reklamation?

Vi behandler reklamationer løbende. Dessværre kan behandlingstiden i øjeblikket tage op til 3 uger. Vi beklager dette og beder om din forståelse.
Du kan finde flere ofte stillede spørgsmål på siden Spørgsmål og svar.


Hvornår behandles min forespørgesel?

Vi behandler din forespørgsel løbende, og tilstræber os, at besvare den indenfor 48 timer. Vær venligst opmærksom på, at du pt. kan opleve længere svartider.

SEND OS EN BESKED

Hvis du oplyser dit telefonnummer i kontaktskemaet, så kan vores kundeservice kontakte dig på telefon, og dermed behandle din forespørgsel hurtigere.

  • * Skal udfyldes

Brug for hjælp?
Skriv til os via kontaktformularen, hvis du har spørgsmål eller besøg vores FAQ-side.
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 35 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes