Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

20% på alle FOCUS-cykler - Hop i sadlen og spar | Kode: FOCUS20
Lezyne

Lezyne Hecto Drive Pro 50 Cykellygter StVZO Y11 blå (2019)

ID: 753917
369 kr.
Inkl. moms ekskl. levering
Lezyne Hecto Drive Pro 50 Cykellygter StVZO Y11 blå
Lezyne Hecto Drive Pro 50 Cykellygter StVZO Y11 rød
Lezyne Hecto Drive Pro 50 Cykellygter StVZO Y11 sort
Flyt til ønskeliste
  • 100 dages Gratis retur
  • Gratis levering fra 599 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
  • 40.000 produkter 500 mærker
Produktbeskrivelse

En dansk tekst om denne vare er desværre ikke tilgængelig på dette tidspunkt.

The Lezyne headlight HECTO STVZO PRO 50 LUX is made of CNC milled aluminium and has a CREE lens. 3 modes are possible: Up to 200 lumens are possible in blast mode and the service life is 2.5 hours. The Enduro Mode offers a runtime of 3.5 hours with a light output of 140 lumen. In economy mode, the battery lasts 5.5 hours and glows at 80 lumens. The lamp is rechargeable via Micro USB cable (included in delivery) and indicates the battery status. The rubber band allows the handlebars to be attached in a variety of ways. 

Specifikationer
Detaljer
Waterproof to IPX7 standard (30 min. at 1m depth)
Version
forlygte  
Lystype
lysenhed: LED
lygtedetaljer: Material: CNC machined aluminium, Cree lens, 3 modes
lysstyrke: 50 Lux, 200 lm
Energiforsygning
Strømkilde: genopladeligt batteri
strømkilde detaljer: Li-ion battery
USB-tilslutning: ja
Holder
Montering: Yes / yes  
StVZO
godkendt af den tyske trafikstyrelse (StVZO)  
Vægt
165  g
Leveringsomfang
Inkl.: Holder, Batterier
Leveringsomfang: 1x Lezyne Hecto StVZO Pro 50, 1x USB charging cable
Køn
Unisex
Modelår
2019
Varenummer
753917
Bedømmelse
4
1 bedømmelser
5 stjerner
0
4 stjerner
1
3 stjerner
0
2 stjerner
0
1 stjerne
0
08.09.2018
Michael
God belysning
Gute Ausleuchtung
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Belysning og lysstyrke er meget gode: en del direkte foran hjulet, så et lidt mørkere område, så et ensartet belyst område. Dette er tilstrækkeligt langt og stort og omkring pæreformet. Selv ved højere hastigheder kan forhindringer registreres i tide. Til kanterne falder lysstyrken forsigtigt uden hårde kanter. På Lezyne hjemmeside er et billede, der er ret realistisk. Et stjernefradrag er der for en tilstandsindikator mangler. Jeg ville have et dagslysløb, der varer længere end 4 timer. Dette sker i Eco-tilstand, som kan ses i dagslys, men kun ved omhyggelig inspektion af lampen. Hun husker den sidste tilstand, men det kunne være strømtilstanden. Til montering er jeg zwiegespalten: På den ene side ønskede jeg ikke en solid plastik klemme på styret, på den anden side har bæltet tendens til at være ujævne veje, men justere vinklen. Måske får jeg ham et hul strammet ...

Ausleuchtung und Helligkeit sind sehr gut: ein Teil direkt vor dem Rad, dann kommt ein etwas dunklerer Bereich, dann ein gleichmäßig hell ausgeleuchteter Bereich. Dieser ist ausreichend lang und groß und etwa birnenförmig. Auch bei höherem Tempo lassen sich Hindernisse rechtzeitig erkennen. Zu den Rändern fällt die Helligkeit sanft ab, keine harten Lichtkanten. Auf der Lezyne-Website ist ein Foto, dass recht realistisch ist. Ein Stern Abzug gibt es dafür, dass ein Modus-Indikator fehlt. Ich wollte eine Tagfahrleuchte, die länger als 4 Stunden durchhält. Das tut diese im Eco-Modus, der sich bei Tageslicht aber nur durch genaue Betrachtung der Leuchte erkennen lässt. Sie merkt sich zwar den letzten Modus, aber das könnte ja auch der Power-Modus sein. Zur Halterung bin ich zwiegespalten: einerseits wollte ich keine feste Plastikschelle am Lenker, andererseits neigt der Riemen auf unebenen Wegen doch zum verstellen des Winkels. Vielleicht bekomme ich ihn doch noch ein Loch fester angezogen...


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes