Reklamationer
Returfragtomkostninger
- Standardpakke: 129 DKK
- Store Pakker: 259 DKK
- Cykel: 699 DKK
Ifølge forbrugerkøbsloven har du som kunde ret til at reklamere over en vare op til tre år efter købsdatoen. Hvis en fejl viser sig inden for seks måneder, anses det normalt for at have været der fra starten, medmindre vi kan bevise det modsatte. Efter denne periode er det dit ansvar at bevise, at fejlen var der fra begyndelsen. Ved godkendt reklamation dækker vi på Bikester alle omkostninger. For at starte en reklamation skal du underrette os om fejlen og dens karakter inden for rimelig tid efter opdagelsen. Hvis du reklamerer inden for to måneder, betragtes dette altid som inden for rimelig tid.
Når du indgiver din reklamation, tester vi produktet. Hvis det viser sig at være en betjeningsfejl, eller hvis produktet er fejlfrit, opkræves du 250 kr. for testarbejdet samt eventuelle fragtomkostninger. Bemærk, at vi ikke er ansvarlige for omkostninger, der opstår på grund af defekte varer.
Hvordan laver jeg en reklamation?
Kontakt vores kundeservice via e-mail og beskriv fejlen så detaljeret som muligt. Vedlæg venligst også foto eller video af skaden. For at kunne behandle din reklamation, har vi brug for et bevis på, at varen er købt hos os, såsom en ordrebekræftelse, faktura eller kontooversigt. Når vi har registreret din reklamation, vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt for at hjælpe dig videre.
Returadresse
Spobik AB
Mogölsvägen 14
555 94 Jönköping
I tilfælde af en tvist følger vi loven om alternativ tvistløsning i forbrugerforhold, som trådte i kraft den 1. januar 2016, og henviser til EU's fælles tvistløsningsside eller det Allmänna reklamationsnämnden (ARN) i Sverige.