• HURTIGE LEVERANCER
  • BETAL NEMT MED KLARNA
  • ALMINDELIGE SPØRGSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Indkøbskurv

KØBSBETINGELSER

Bestilling

Bestillingsprocessen

Spobik AB, organisationsnummer 559155-6633 ("Bikester") driver hjemmesiden Bikester.dk. Disse betingelser gælder fra 2024-04-26.

Hvordan vi viser priser og hvad der er inkluderet

De priser, der er angivet på bikester.dk, er inklusive merværdiafgift (moms). Priserne inkluderer i visse tilfælde gratis fragt inden for Sverige, som f.eks. under en kampagne, i alle andre tilfælde tillægges fragt.

Bestillinger

Disse købsbetingelser gælder, når du som forbruger foretager en bestilling på hjemmesiden. Alle bestillinger foretages via www.bikester.dk. Ved køb bekræftes det, at du har accepteret denne aftale, når du modtager en ordrebekræftelse pr. mail til den e-mailadresse, du har angivet ved bestillingstidspunktet. Bikester indgår ikke aftaler med mindreårige (under 18 år) uden værges godkendelse. I øjeblikket kan aftaler kun indgås med kunder med leveringsadresse i Sverige. Alle bestillinger behandles inden for 24 timer (normal arbejdsuge, gælder kun hverdage). Via din login kan du selv overvåge din bestilling. Med produkterne følger en brugsanvisning i fysisk eller digital form, hvis det er nødvendigt for brugen af produktet, normalt skal brugsanvisningen være på svensk eller engelsk.

Afbestillinger

Bikester arbejder altid på at reducere leveringstiderne, oftest behandles din ordre direkte efter gennemført køb. Har du bestilt en vare, skal du først afhente din ordre, for derefter at returnere den til os.

Cykelforsikring

Ved køb af cykel hos os er der inkluderet tre måneders gratis forsikring fra Solid Försäkring. For at benytte forsikringen skal du selv aktivere den ved at kontakte os via mail. Send os en mail mærket "Cykelforsikring", der indeholder dit ordrenummer samt 10-cifret personnummer til [email protected]. Vi vil derefter vende tilbage med dit registreringsbevis, når din ordre er færdigbehandlet, bemærk at det kan tage nogle dage. Læs de fuldstændige vilkår her, for øvrige spørgsmål vedrørende forsikringen, rettes henvendelse direkte til Solid Försäkring.

Montering af cykler

Vi monterer (både cykel og eventuelt tilbehør), justerer og tester alle cykler før levering. For at få plads i kassen skal vi dog dreje styret og skrue pedalerne af, før cyklen sendes til dig. Du skal altså dreje styret op og skrue pedalerne på, når cyklen når frem til dig. Cykelkurve leveres ved siden af, da de ikke kan være i kassen. Ved køb af en børnecykel i størrelserne 12, 14, 16 og visse 20" størrelser leveres cyklen i fabrikskassen. I disse tilfælde er der nogle flere trin for dig at samle selv.

Betaling

Vores side er sikker, dvs. oplysninger som f.eks. adgangskoder og kreditkortnumre er private. Vi tilbyder sikker og smidig betaling via Klarna Checkout både i butik og online. Ingen kortoplysninger gemmes hos os, de gemmes hos vores samarbejdspartner Klarna. Kortbetalinger, der håndteres af Klarna, er PCI-DSS-certificerede og licenserede til 3-D Secure (Verified by Visa og MasterCard SecureCode). Du kan vælge mellem følgende betalingsløsninger:

Kortbetaling

Betaling med kort sker i henhold til gældende regler for online-betaling i Sverige og EU. Vi bruger Klarnas certificerede kortbetalingsløsning.

Vi accepterer følgende kort: Visa, MasterCard, American Express. Pengene reserveres på din konto ved ordretidspunktet og trækkes fra din konto, når vi sender varerne.

Klarna

Betal direkte

Du kan vælge at betale direkte i kassen uden at opgive hverken kortnummer eller adgangskode.
"Betal direkte" er lige så smidigt, som det lyder.

Betal senere

"Få først. Betal sen." betyder, at du først får dine varer hjem og kan prøve og overveje gratis i 30 dage, før du betaler. Skulle der være noget galt, er du desuden dækket af Klarnas køberbeskyttelse.
Vi opkræver en fakturagebyr på 0 kr pr. køb. Ved sen betaling sendes en påmindelse til dig, hvor du pålægges at betale en påmindelsesgebyr. Har du handlet for under 60 kr tillægges en påmindelsesgebyr på 29,00 kr, og har du handlet for 60 kr eller mere tillægges 60,00 kr i påmindelsesgebyr. Der tillægges også en forsinkelsesrente på 24,00 % plus gældende referencerente. Sker der ingen betaling efter dette, kan kravet blive overdraget til inkassohåndtering, hvor yderligere inkassoomkostninger kan tillægges.
Når du vælger at betale med faktura, foretager Klarna en kreditvurdering. Hvis der foretages en kreditoplysning, vil du blive underrettet om dette samt få en kopi af kreditoplysningen sendt pr. post eller e-mail.

Hvordan fungerer det?
Den mest almindelige metode er, at fakturaen sendes til den e-mailadresse, du angiver, når du foretager dit køb, i visse tilfælde sendes den pr. post eller i pakken. Derfor kan det tage forskellig tid, før du modtager fakturaen, da den sendes i forbindelse med, at din bestilling sendes.

Håndter dine fakturaer

Log ind her eller via Klarnas app for at se og håndtere alle fakturaer. Du kan f.eks. betale med et klik eller forlænge betalingstiden.

Opdel

Nu kan du nemt opdele din faktura i 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder. Når du vælger at betale i rater, inkluderes fakturaen i din kontofaktura, som sendes til dig midt i den kommende måned.

Opdel din faktura:
1. Log ind her eller i Klarnas app.
2. Vælg den faktura, du ønsker at betale i rater.
3. Klik på "Betalingsmuligheder" og derefter på "Opdel".
4. Vælg det antal måneder, du ønsker at opdele betalingen over. Færdig!

Til Klarnas vilkår her

Problemer?

Uanset hvilket tidspunkt på døgnet du oplever problemer, er Klarna tilgængelig på chatten og hjælper dig med at finde løsningen. Døgnet rundt. Fireogtyve syv. Start med at logge ind i Klarnas app eller klik her.

3D–Secure

Bikester.dk hjemmeside bruger 3D-Secure.

3D Secure er navnet på en tjeneste, der er skabt for at gøre internethandel sikrere, både for kunder og sælgende virksomheder. Den er skabt af MasterCard og VISA og er i dag en global standard. Den hedder MasterCard SecureCode for MasterCard-kort og Verified By Visa for Visa-kort. Tjenesten er gratis for kortholdere og bygger på, at kunder skal identificere sig hver gang et køb foretages på nettet. Der findes forskellige varianter af tjenesten på markedet, men den mest almindelige er, at kunder skal indtaste en adgangskode ved hvert køb for at godkende købet. Identifikationen fjerner risikoen for, at uautoriserede personer, som eventuelt har fået fat i kortoplysninger, kan handle på andres kort.

Læs mere om 3D-Secure her.

Kortkøb og Direkte betaling:

Hvis du har betalt med kort- eller direkte betaling, betaler Klarna pengene tilbage til din bankkonto automatisk. Dette gælder også, hvis du har en tilknyttet konto hos Klarna.

Faktura og Delbetaling:

Hvis du returnerer en vare efter betaling via faktura eller delbetaling, skal du bruge dette tilbagebetalingsformular, så betaler Klarna pengene tilbage.

Levering

Leveringstid

Leveringstiden og lagerstatus vises for den enkelte produkt på hjemmesiden. Normal leveringstid (til agent) er inden for 1-3 hverdage, hvis varen er på vores central lager i Jönköping. Ved valg af hjemmelevering kan der tillægges 1-2 dage på grund af speditørens rutiner.

Vi forbeholder os retten til forsinkelser, når leveringsforsinkelsen ligger uden for vores direkte eller indirekte kontrol. Ved forsinkelser kontakter vi dig uden forsinkelse for at informere om forsinkelsen. Du har da ret til at få en ny leveringstid eller annullere købet uden omkostninger, hvis leveringstiden har været af væsentlig betydning. Ved udsolgt vil vi kontakte dig og tilbyde et tilsvarende produkt, eller du har ret til at annullere din ordre.

Leveringsmuligheder & fragtomkostninger

Levering

Leveringstid

Leveringstiden og lagerstatus vises på den enkelte produkt på hjemmesiden. Normal leveringstid (til pakkeshop) er inden for 1-3 arbejdsdage, hvis varen er på vores central lager i Jönköping. Ved valg af hjemmelevering kan der komme 1-2 dage oveni på grund af speditørens rutiner.

Vi tager forbehold for forsinkelser, når leveringsforsinkelsen ligger uden for vores direkte eller indirekte kontrol. Ved forsinkelser kontakter vi dig uden forsinkelse for at informere om forsinkelsen. Du har derefter ret til at få en ny leveringstid eller alternativt ophæve købet uden omkostninger, hvis leveringstiden har været af væsentlig betydning. Ved udsolgt vil vi kontakte dig og tilbyde et tilsvarende produkt, eller du har ret til at annullere din ordre.

Leveringsmuligheder & fragtomkostninger

Ved bestilling hos Bikester leveres din pakke med Postnord, DHL eller Bring. Der tilkommer en fragtomkostning baseret på pakken vægt, størrelse og leveringsmåde. Vi tilbyder følgende leveringsmetoder:

Logistikservice

Omkostning Forklaring

DHL

60 dkk Hent hos pakkeshop

Postnord

60 dkk Hent hos pakkeshop

Postnord - Hjemmelevering

200 dkk Almindelige pakker med hjemmelevering

 

DHL Service Point: Pakken leveres til et udleveringssted nær dig. Leveringen sker næste hverdag og sendes til det valgte DHL-udleveringssted. Du bliver underrettet via sms når du kan hente pakken. Læs afvigelser hos DHL her.

Postnord Pakkeshop: Pakken leveres til et udleveringssted nær dig. Pakken er normalt fremme på dit udleveringssted næste hverdag inden for Sverige. Til visse steder gælder længere leveringstid, se præcise leveringstider. Du får en meddelelse via sms, e-mail eller gennem PostNord-appen, når pakken kan hentes hos det udleveringssted, du har valgt.

Hjemmelevering*

Postnord Hjemmelevering: Bor du i lejlighed leveres pakken frem til porten. Bor du i hus leveres pakken frem til døren. Levering sker alle hverdage. Postnord kontakter dig med tre forskellige forslag for at aftale udbringning. Bemærk! Modtag din hjemmelevering inden for den foreslåede tid fra Postnord for at undgå terminalleje (læs mere under afsnittet for terminalleje). For gods, der afhentes langs en landpostbærerrute, forlænges leveringstiden. For præcise leveringstider se postnord.se/leveringstid.

Kvittering

Når du bestiller din hjemmelevering, vil du også blive bedt om at vælge, om du ønsker Modtagerkvittering, dvs. at du er hjemme og underskriver en kvittering for, at du har modtaget pakken. Hvis du fravælger kvittering, vil transportøren efterlade pakken uden for din dør. Hvis pakken er leveret til dig, og du ikke har valgt kvittering, har du overtaget ansvaret for den, uanset om du har modtaget den på stedet eller ej. Det betyder også, at hverken vi eller transportøren er ansvarlige, hvis pakken forsvinder. Vi anbefaler kraftigt, at du vælger kvittering og modtager din pakke ved hjemmelevering.

Transportskader

Bikester er ansvarlig for varer, der bliver beskadiget eller forsvinder under levering til dig. Reklamation af synlig transportskade skal anmeldes direkte og skjult skade inden for 7 dage fra modtagelsen af produkterne. Ved modtagelse af forsendelsen er det derfor vigtigt at kontrollere, at godset ikke er transportskadet. Kontroller emballagen, underskriv ikke, hvis emballagen ikke er intakt. Agenten/transportøren skal notere på hans og din kopi af fragtbrevet, at emballagen var beskadiget ved levering. Efter dette er gjort, kan du underskrive. Derefter kontakter du Bikesters kundeservice.

Terminalleje

Terminalleje er et gebyr, der opkræves, når din hjemmelevering har ligget et bestemt antal dage på transportørens terminal i afventning af udbringning. Kan du ikke modtage din hjemmelevering inden for fem (5) dage, vil du blive opkrævet for terminalleje på 249 kr pr. dag og forsendelse.

Uafhentede forsendelser

Pakken ligger på terminalen hos transportøren i 7 dage, før den automatisk returneres. For pakker, der ikke bliver afhentet, debiterer vi dig omkostningerne for fragt (tur & retur), håndteringsomkostning samt terminalleje (læs afsnittet Terminalleje). Følgende omkostninger gælder for uafhentede forsendelser:

Pakkeshop: Fragt + Retur/håndteringsomkostning 258 kr
Hjemmelevering: Fragt + Retur/håndteringsomkostning + terminalleje 771 kr
Cykler og skrymmande gods): Fragt + Retur/håndteringsomkostning + terminalleje 3739 kr

Ombytning & retur

60 dages åbent køb!

Fortrydelsesret

Fra det øjeblik du har modtaget din ordre, gælder der normalt 14 dages fortrydelsesret, men hos Bikester.dk tilbyder vi 60 dages fortrydelsesret. Du har ret til at returnere enkelte varer eller hele ordren, hvis du ikke skulle være tilfreds.

For at benytte fortrydelsesretten skal du meddele os det, inden fortrydelsesfristen på 60 dage er udløbet. Senest inden for 14 dage efter at du har meddelt os om din beslutning om at fortryde aftalen, skal du uden unødig forsinkelse sende den vare, du fortryder, tilbage til os. Fortrydelsesfristen anses for at være overholdt, hvis du sender varerne tilbage inden denne fjorten dages periode er udløbet. Brug vores returseddel og pak varerne tilbage til os. Du kan downloade retursedlen her nedenfor.

Retursedel

Du har også ifølge loven ret til at bruge Forbrugerstyrelsens standardformular for udøvelse af fortrydelsesretten, hvis du ønsker at bruge den, kan du downloade formularen her nedenfor.

Forbrugerstyrelsens standardformular

Undtagelser vedrørende fortrydelsesret

Ved fjernsalgsaftaler og aftaler om hjemmesalg har du ingen fortrydelsesret, hvis du køber fødevarer som f.eks. kosttilskud og energibarer og andre artikler, der klassificeres som fødevarer. Bemærk! Uåbnede/plomberede pakninger af eksempelvis kosttilskud anses ikke for at være undtaget. Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, der er fremstillet eller ændret i henhold til dine særlige ønsker, for eksempel montering af selvkomponerede cykler. Ved køb af hygiejneartikler eller undertøj må forseglingen ikke være brudt, sådanne varer med brudt forsegling kan ikke returneres.

Retur

For at benytte fortrydelsesretten skal du udfylde retursedlen. Retursedlen kan du finde på bagsiden af din ordrebekræftelse eller downloade her. Pak retursedlen sammen med produktet i en godt emballeret pakke og klistr returfragtbrevet på. For at benytte fortrydelsesretten på en pakke, der leveres med hjemmelevering, skal du sende en mail til [email protected] og give os følgende oplysninger:

Ordrenummer
Varenummer samt returårsag per vare (se nedenfor)
2.1. For lille i størrelsen
2.2. For stor i størrelsen
2.3. Svarer ikke til forventningerne
2.4. Anden årsag (skriv i mailen)

Derefter vil vi kontakte dig med yderligere instruktioner. Vi vil derefter uden unødig forsinkelse bekræfte, at vi har modtaget din beslutning om at udøve fortrydelsesretten.

Adresse, hvor returer sendes til:
Bikester (Spobik AB)
Mogölsvägen 14
555 94 Jönköping

Bemærk! Returer kan IKKE sendes mod Efterkrav eller som anbefalet brev.

Betingelser for returer

Ved retur bærer du risikoen for varen, indtil den er afleveret hos agenten. Du kan holdes ansvarlig, hvis varen bliver beskadiget eller forsvinder under transporten, for eksempel på grund af utilstrækkelig emballage eller forkert fragtbrev/fraktmåde. Vi anbefaler derfor, at du pakker varen godt ind for at sikre en sikker transport.

Varen eller ordren, inklusive dens originalemballage, skal sendes tilbage ubrugt, i ubeskadiget originalemballage, hvis en sådan medfølger.

Du har ret til at undersøge varen, men ikke mere end nødvendigt for at se, hvilke egenskaber og funktioner den har.

Du har ingen mulighed for at foretage en ombytning. Det, du kan gøre, er at returnere den forkerte vare og lægge en ny ordre på den rigtige vare på Bikester.dk. Angiv ikke ønsker om ombytning i returpakken, da den ønskede vare kan være udsolgt, når pakken når frem til os.

Send altid retursedlen med ordrenummer med, så vi kan håndtere din retur. Du finder retursedlen på bagsiden af din ordrebekræftelse eller kan downloade den under afsnittet om Fortrydelsesret.

Gem ordrebekræftelse og betalingsreference som kvittering for dit køb, så vi kan muliggøre en eventuel retur.

Returer kan IKKE sendes mod Efterkrav eller som anbefalet brev.

Ved retur betaler kunden for returfragten, medmindre vi (kunden og Bikester) er blevet enige om noget andet. Bemærk, at for cykler er dette altid 999 SEK på grund af ekstra håndtering.

Hvis du kun returnerer en del af din ordre, refunderer vi ikke nogen leveringsomkostninger.

Retur eller reklamation af kampagnevarer

Ved retur eller reklamation af en kampagnevare, nedsat vare eller ved et køb, hvor du har brugt en form for rabatkode eller voucher, refunderes det beløb, der er slutbeløbet på din ordrebekræftelse/kvittering.

Returomkostninger

Logistiktjeneste Omkostning Forklaring

Agent Retur

149 kr

Returfragtbrev for aflevering hos agent. Dette er returfragtbrevet, som du får med i din pakke ved køb hos os. Dette gælder kun pakker, der er leveret med afhentning hos agent med Bring.

Hjemmepakke Retur

379 kr

Returfragtbrev for afhentning ved hjemmet, hvis du ikke har mulighed for at benytte standard-returfragtbrevet. For pakker, der er leveret med Bring hjemmepakke. For at købe denne tjeneste beder vi dig kontakte vores kundeservice.

Cykler uanset fragtmåde

969 kr

Returfragtbrev for afhentning ved hjemmet, gælder for alle cykler undtagen de mindste børnecykler. For at købe denne tjeneste beder vi dig kontakte vores kundeservice.

Fradrag for værdiforringelse på returer

Vi forbeholder os retten til at foretage fradrag på returer med op til 100%, hvor:

  • Originalkassen ikke er intakt
  • Varen er brugt eller returneret på forkert måde
  • Ved manglende dele eller eventuelle skader.
  • Alle etiketter og eventuelle manualer skal sidde fast og sendes med.
  • Det er vigtigt, at yderemballage bruges, når du pakker returen, og at tape eller andet materiale ikke klistres på originalforpakningen.
  • Dette gælder også for varer, der returneres med emballage, der kan anses for at være uhygiejnisk for vores personale, f.eks. emballage, der tidligere er brugt til fødevarer.
  • Manglende nøgle til låse/cykler, ridser eller små skader debiteres afhængigt af omfang/størrelse på skade.

Reklamation

Hvis en vare afviger fra det aftalte mellem dig og Bikester eller på anden måde ikke svarer til den beskrivelse af varen, som Bikester har givet, kan varen reklameres. Kun oprindelige fejl er dækket af reklamationsretten, reklamationsretten dækker f.eks. ikke fejl forårsaget af normalt slid. Du kan reklamere fejl på produktet i op til tre år fra købstidspunktet. Reklamationsretten påvirkes ikke af eventuel garanti. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter at fejlen er opdaget. Reklamerer du inden for to måneder, anses det altid som inden for rimelig tid.

For at foretage en reklamation skal du indsende en reklamationsanmodning til kundeservice. Hvis den ikke er godkendt, før du f.eks. har besøgt et værksted, kan vi desværre ikke udbetale nogen kompensation. En reklamationsanmodning gør du ved at maile os på [email protected] og forsyne os med følgende information: ordrenummer, betalingsreference som kvittering/ordrebekræftelse, foto eller videodokumentation af skaden samt årsagen til din reklamation. Beskriv gerne problemet mere udførligt for at vi kan hjælpe dig så godt som muligt.

Ved en godkendt reklamation dækker vi alle omkostninger inklusive al fragt.

Sender du en reklamation retur før konsultation med os, og den viser sig ikke at være godkendt, vil du blive opkrævet følgende for fragt- og administrationsomkostninger:

Refundering Reklamation

Hvis vi foretager en omlevering eller afhjælper fejlen ved reklamation, vil eventuelle fragtomkostninger blive refunderet inden for 14 dage fra den dag virksomheden har modtaget den reklamerede vare. Returnering af varen samt refundering skal ske uden unødig forsinkelse. Refunderingen sker via Svea, og de vil bruge det samme betalingsmiddel til refunderingen som du selv har brugt ved den indledende handel.

Garanti

Alle varer på Bikester har 1 års garanti. Vores garanti gælder for fejl ved fremstilling. Garantien påvirker ikke de rettigheder, som kunden har i henhold til loven, for eksempel reklamationsretten. For at benytte garantien skal du indsende en garanti/reklamationsanmodning til kundeservice. Hvis den ikke er godkendt, før du f.eks. har besøgt et værksted, kan vi desværre ikke udbetale nogen kompensation. Fremgangsmåden er den samme som ved en reklamationsanmodning. Mere information om hvordan du går frem kan du finde her.

Undtagelser garanti

Garantien gælder ikke altid. Ved følgende punkter kan kunden ikke kræve at garantien skal gælde:

  • Skader forårsaget af værktøj i forbindelse med montering erstattes ikke. For at cyklen skal anses for korrekt monteret skal monteringsanvisningerne og plejeanbefalingerne følges, og de værktøjer, der anbefales i anvisningerne, er det, der skal bruges ved montering af cyklen.
  • En ulykkestilfælde efter at kunden har modtaget varen.
  • Ved misligholdelse.
  • Unormal brug.
  • Kunden har ikke fulgt pleje- og serviceanvisningerne.

Sender du en garanti retur før konsultation med os, og den viser sig ikke at være godkendt, vil du blive opkrævet følgende for fragt- og administrationsomkostninger:

Refundering

Hvis du ophæver købsaftalen, vil vi tilbagebetale hele købesummen for ordren, inklusive leveringsomkostninger. Bemærk at ekstra leveringsomkostninger som følge af, at du har valgt en anden leveringsmetode end den billigste standardlevering vi tilbyder, ikke refunderes. Kunden står altid for returomkostningen, medmindre vi ("Kunden og Bikester.dk") aftaler andet.

Refunderingen vil ske uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, vi bliver informeret om din beslutning om at ophæve aftalen. Vi kan dog vente, indtil vi har modtaget varen retur, eller indtil forbrugeren har fremlagt bevis for, at varen er blevet returneret, alt efter hvad der sker først. Refunderingen sker via den betalingsmetode, du brugte ved den oprindelige transaktion.

Øvrigt

Forbrugerbeskyttelse

Disse købsvilkår er anvendt på den købsaftale, som du som forbruger indgår med Spobik AB. For at varetage dine interesser som kunde anvendes bestemmelserne i Forbrugerkøbsloven (SFS 1990:932), Lov om fjernsalg og salg uden for faste forretningssteder (SFS 2005:59) samt Databeskyttelsesforordningen (GDPR) på alle køb på Bikester.dk. Fuldstændig information om fortrydelsesret kan du finde på Forbrugerstyrelsens hjemmeside ved at klikke her.

Vi følger Forbrugerklagenævnets anbefalinger og svensk lovgivning. Eventuel tvist skal afgøres af enten:

Forbrugerklagenævnet (ARN) i Sverige
ARN: https://www.arn.se/

Forbrugerklagenævnet
Box 174
101 23 Stockholm

alternativt:
European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).
EU ODR: https://ec.europa.eu/odr

Force Majeure

I tilfælde af omstændigheder uden for Bikesters rimelige kontrol, som f.eks. ved ændret lovgivning, myndighedsforanstaltninger, strejke, blokade, sabotage, krig, terrorisme, brand, oversvømmelse, naturkatastrofe eller lignende begivenheder, vil Bikesters forpligtelse til at opfylde købsaftalen blive udskudt, så længe omstændigheden varer. Hvis en sådan forsinkelse overstiger 2 måneder, har både du og Bikester ret til at ophæve aftalen med øjeblikkelig virkning uden nogen forpligtelse til at betale erstatning.

Personoplysninger

Bikester er ansvarlig for, at de personoplysninger, der afgives i forbindelse med køb, behandles i overensstemmelse med Databeskyttelsesforordningen (GDPR). Ved godkendelse af købsaftalen med Bikester giver du dit samtykke til, at dine oplysninger gemmes for at kunne behandle din ordre og gennemføre købet, lette ved fremtidige køb, muliggøre opdatering af din ordrestatus samt for udsendelse af tilbud fra Bikester, via sms, e-mail eller anden direkte reklame. Som kunde kan du få adgang til de gemte oplysninger, ændre dem eller bede om sletning. Du kan også til enhver tid trække dit samtykke til at modtage tilbud tilbage.

Pris- og produktinformation

Ved eventuelle fejl (f.eks. forkert pris, lagerstatus, trykfejl på hjemmesiden, massebestillinger m.m.) forbeholder vi os retten til at rette fejlen bagefter. Ved eventuel fejlinformation har du ret til at annullere dit køb med henvisning til forbrugerkøbsloven. Al billedinformation skal betragtes som illustrationer og kan ikke garantere at genskabe varens nøjagtige udseende og kvalitet.

Cookies

Spobik AB bruger cookies. En cookie er en lille tekstfil, der gemmes af din browser. Denne bruges til at give adgang til forskellige funktioner og forenkle din købsproces. Vi bruger cookies bl.a. med henblik på at tilpasse, forbedre og analysere vores hjemmeside og gøre det lettere for vores brugere at bruge den.

Anmeldelser

Ved at afgive anmeldelser af produkter på Bikester.dk giver du også Spobik AB retten til at publicere dem på Bikester.dk og vores søstersider samt i andre kanaler og medier. Bikester forbeholder sig retten til ikke at publicere og/eller fjerne indsendte anmeldelser.

Generelt

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i disse Købsvilkår når som helst. Alle ændringer af disse købsvilkår vil blive offentliggjort på hjemmesiden. Ændringer gælder fra det tidspunkt, Kunden har accepteret Vilkårene (i forbindelse med et nyt køb eller ved besøg på hjemmesiden), eller 30 dage efter at Sælgeren har informeret Kunden om ændringerne. Sælgeren anbefaler dog, at Kunden regelmæssigt holder sig opdateret på hjemmesiden for at blive opmærksom på eventuelle ændringer af Vilkårene.

Øvrigt

For spørgsmål om betydningen af disse Vilkår eller fremgangsmåden ved fortrydelsesret, reklamationer, transportskader eller andet, kontakt Bikesters kundeservice. Kontaktinformation til kundeservice finder du her.

Hvis du har spørgsmål vedrørende din faktura, bør du kontakte Klarna, som håndterer alle fakturaer hos Bikester. Kontaktinformation til Klarnas kundeservice kan du få på telefonnummer: 08-120 120 10.

Din indkøbskurv(0 varer)

Din indkøbskurv er tom
I alt: 0 dkk
Til kassen

Foretrukne(0 varer)

Du har ingen favoritter
MENU