15 % RABAT PÅ UDVALGTE CYKLER »
  • HURTIGE LEVERANCER
  • BETAL NEMT MED KLARNA
  • ALMINDELIGE SPØRGSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Indkøbskurv

VITTORIA Cykeldæk Vittoria Barzo TLR G2 4C 54-622 (29x2.10") skinwall/Sort

Cykeldæk Vittoria Barzo TLR G2 4C 54-622 (29x2.10") skinwall/Sort
Beskrivelse

Trives du bedst ude blandt sten og rødder? Er du til den mere tekniske Cross Country? Vil du køre på de samme dæk som Pauline Ferrand-Prevot (verdensmester i XC) og vinderen af BC Bike Race, skal du vælge de italienske racere Vittoria Barzo TLR G2 4C. Disse aggressive fartdæk har nærmest magiske egenskaber for dem af os, der foretrækker hurtig sticykling, udfordrende maratonløb eller teknisk XC og stiller samme høje krav til dækkene som til vores egen reaktionsfähed.

Dette imponerende ydeevnedæk baserer sig på et centralt mønster med firkantede knopper, der danner et solidt fundament af stabilitet, og som er udstyret med progressivt formede skår for at øge dækkets greb yderligere. Dette komplementeres af diagonalt placerede sideknopper i en velafprøvet V-formation, hvilket sikrer et imponerende greb i kurverne uden at dækket graver sig ned.

Resultatet er et ultralæt hastighedsdæk med præcis styring, effektivt kurvegreb og imponerende bremseevne under alle forhold. Et spektakulært racerdæk, der fastholder grebet, selv på løst eller vådt underlag, og som konsekvent leverer en attraktiv kombination af høj fart og fremragende kontrol.

  • XC Race - Vittorias letteste hylster (120 TPI i Nylon) klar til konkurrence
  • TLR - Ultralæt tubeless dæk med kanttråd i Aramid
  • 4 Compound (4C) - Fire gummiblandinger i det samme dæk for suverænt greb på teknisk krævende sektioner
  • Graphene 2.0 (G2) - Sikrer maximalt greb på våde overflader
  • XC-dæk, der er ideelt året rundt
  • Centralt mønster med høj stabilitet
  • Progressivt formede skår i det centrale mønster forbedrer dækkets greb
  • Firkantede knopper for stabilitet og holdbarhed
  • Diagonalt placerede sideknopper i en velafprøvet V-formation sikrer imponerende greb i sving
I DETALJEN
Varenummer0030167
Leverandørens varenummer-
EAN-kode-
VaremærkeVITTORIA
FarvePara/Black
Størrelse-
Producentens varenummer-
ModelserieVittoria Barzo
Vittoria Graphene 2.0 & 4C Compund
Vittoria Punkteringskdd - XC-Race TLR
Specifikation
Producentens farvePara/Black
Vægt (ifølge producenten)-
Stel
CykeltypeMountainbike
Dæk & Slanger
Dæktype 

Dæktype

Hvilke typer af dæk findes der?

Dæk til slange - Kanttrådsdæk, hvor du altid skal bruge en slange.

Tubeless Ready - Kanttrådsdæk, hvor du kan vælge at bruge en slange eller køre slangeløst ved hjælp af tubeless væske. Husk, at du skal have et hjul (fælg), der kan dette, eller at du bruger et Tubeless-konverteringssæt. Tubeless Ready er fremtiden for alle typer cykler, punkteringssikre, lavere rullemodstand og bedre komfort.

Tubeless/UST - Kanttrådsdæk, der er designet til at køre helt uden slange eller tætningsvæske. Desværre er disse dæk tunge, så de er mere eller mindre forsvundet og erstattet af Tubeless Ready-dæk.

Tubedæk – Et dæk, hvor dæk og slange er en enhed. Et tubedæk passer kun på specielle tub-hjul, da de skal limes fast på fælgen. Tubedæk er stadig professionelle rytteres valg inden for især landevejscykling og cross, men forekommer også inden for mountainbike. Fordelen ved et tubedæk er, at det giver god komfort, kan køres med lavt tryk (cross, mountainbike) og er sikkert, hvis du punkterer ved høj fart på en nedkørsel, da det ikke skrider af fælgen. Ulempen er, at det er besværligt at montere og dyrt, da du skal smide hele dækket væk ved en punktering.

Dæk til slange
Tubeless Ready
Passer til hjulstørrelse29" (622 mm)
Dækbredder52
Dækbredde i tommer2.10"
ReflekssideNej
Sammenklappelig 

Sammenklappelig

Et foldbart kanttrådsdæk har kevlartråd (eller tilsvarende) i stedet for ståltråd i dæksiderne. Den store fordel ved dette er lavere vægt (mellem 50-90 g afhængig af dækdimensionen).

Ja
Trådtæthed120 tpi
Punkteringsbeskyttelsesniveau 

Punkteringsbeskyttelsesniveau

Synes du, at det er superduperbesværligt at forstå, hvor godt punkteringsbeskyttet et dæk er? Det syntes vi også. Derfor har vi brugt 25 timer på at kortlægge de forskellige producenters punkteringsbeskyttelse og opfundet en superenkel og superklar skala for punkteringsbeskyttelse.

Vi har valgt at rangere dækkenes punkteringsbeskyttelse i tre niveauer ud fra hvordan det enkelte mærke individuelt rangerer sin punkteringsbeskyttelse.

  • Lav
  • Medium
  • Høj

Eksempel på hvordan vi har tænkt

Continental og Schwalbe har begge en 7-trins skala, og vi har valgt at mærke alle i klasse 1-3 som lav, 4-5 som medium og 6-7 som høj.

Andre producenter som f.eks. Michelin rangerer deres med 3-stjerner - her har vi valgt at rangere dæk med 1-1,5 stjerne som lav, 2 stjerner som medium og 2,5-3 stjerner som høj.

På tilsvarende måde har vi tænkt og rangeret alle dækproducenters punkteringsbeskyttelse for at gøre det lidt lettere i denne dæksjungle.

Det var så lidt!

Mellem
Godkendt til elcykel 

Godkendt til elcykel

Der er ingen lovpligtige krav til specielle dæk til el-assisterede cykler, men da disse cykler er tungere end almindelige standardcykler, og hastighederne er højere, anbefaler dækproducenter og cykelproducenter, at du bruger dæk godkendt til el-assisterede cykler.

E-Bike 25: Dæk godkendt til de el-assisterede cykler, der sælges på det svenske marked.

E-Bike 50: Dæk godkendt til el-assisterede cykler med større motorer, disse cykler klassificeres som knallerter.

Nej
Dækdimension 

Dækdimension

Vi har valgt at angive alle dæk- og slangedimensioner i henhold til ETRTO-standarden*. Det betyder, at alle mål er angivet i mm, f.eks. 37-622, hvor 37 er bredden på dækket, og 622 er dækkets indvendige diameter.

Den nemmeste måde at købe det rigtige dæk eller slange på er at kigge på dine nuværende dæk (dækdimensionen står altid på dæksiderne) og købe samme dimension, som du har.

*ETRTO (European Tyre and Rim Technical Organisation).

52-622
KUNDERNES MENINGER

Din indkøbskurv(0 varer)

Din indkøbskurv er tom
I alt: 0 dkk
Til kassen

Foretrukne(0 varer)

Du har ingen favoritter
MENU