• HURTIGE LEVERANCER
  • BETAL NEMT MED KLARNA
  • ALMINDELIGE SPØRGSMÅL OG SVAR

TREK El MTB Trek Fuel+ EX 9.9 X0 AXS Gen 2 TQ 580 Wh Lichen Green/Keswick Green Splatter

Black Friday pris
El MTB Trek Fuel+ EX 9.9 X0 AXS Gen 2 TQ 580 Wh Lichen Green/Keswick Green Splatter
Beskrivelse

Kraftfuld eMTB med mytomspunden alsidighed og lysår af forspring

Flow, teknisk cykling eller bakker – med den ekstremt tilpasningsbare Trek Fuel+ EX 9.9 X0 AXS Gen 2 er du klar til stejle klatringer og betagende nedkørsler. Denne terrænbike med ekstremt justerbar geometri lader dig vælge dit eget eventyr, uanset om du er en stædig cyklist der vil tæmme terrænet, foretrækker øsende stigcykling eller vil have en beast der er klar til bakkerne. Fuel+ EX Gen 2 er en fuldaffjedret cykel i kulfiber med mellemhøj assistance som giver dig kraft uden at ødelægge den naturlige fornemmelse i cyklingen. Den har evnen til at kunne håndtere alt under én og samme dag med 145/150 mm i slaglængde og velbalanceret manøvreevne ude på stierne. Det her er en tillidsgivende stigcykel med potent allround-kapacitet som er bygget til at klare alt du serverer på dagens menu. Allerede ved levering er den klar til støjende eventyr med sin nyudviklede ramme i kulfiber, en TQ HPR60-motor med blød assistance, et dræbende dæmperpakke fra RockShox og en potent SRAM X0 Eagle AXS-drivlinje med trådløs præcisionsgearing som altid skifter lige blødt, selv under hård belastning. Og det er selvfølgelig trygt at vide at takket være de kraftfulde hydrauliske skivebremser med 4 stk. stempler har du al den modulering og bremsekraft du behøver når det går hedt til.

Nøglen til succes!

  • Stel helt i kulfiber (OCLV Mountain Carbon) med unikt tilpasningsbar stigcykelgeometri
  • Kanalstyret indvendigt kablage, UDH-skifteøre, styreleje med justerbar vinkel og gevindskåret krankboks
  • Udskifteligt pivotlænkage, udskifteligt nedre dæmperfæste, diagonalrørsbeskyttelse og transportbeskyttelse
  • Styrehoved med vinkel på omkring 64,5° (+/- 1° med vinkeljustering) og en sadelrørsvinkel på lige under 72,6°
  • Den kraftfulde TQ-motor er så stille man kan ønske, den forstærker dine egne kræfter uden at påvirke den naturlige køreoplevelse
  • Batteriet på 580 Wh giver assistance til hård cykling i 3 - 7 timer, afhængigt af indstillet tilstand, cyklistens vægt og terræn
  • Du kan tilføje et Range Extender-batteri (160Wh) hvis du vil have lidt ekstra kraft til lange dage på cyklen
  • Dæmperkonfiguration med regulerbar affjedring og 145/150mm slaglængde
  • Forgaffel fra RockShox (Lyrik Ultimate) som har DebonAir+ med ButterCups, Charger 3.1 RC-dæmper og konisk styrerør
  • Bagtil sidder en dæmper fra RockShox (Deluxe Ultimate RC2T) som sørger for at du kan øge progressiviteten i affjedringskurven
  • Konkurrenceklar 1x12-drivlinje fra SRAM (X0 Eagle AXS T-Type) med trådløs præcisionsgearing som skifter blødt under belastning
  • Kraftfulde hydrauliske skivebremser fra SRAM (Maven Silver) som leverer højklassig funktion under alle forhold
  • Droppersadelstolpen fra RockShox (Reverb AXS) sørger for at holde sadlen ude af vejen når du snor rundt i sving og ruscher nedaf
  • Hjulsæt fra Bontrager (Line Pro 30) med kapsede lejer, forberedte hjulfæster, gennemgående aksel og Rapid Drive 108-bagnav
  • Grebssikre dæk fra Maxxis (Minion DHF/Minion DHR II) med EXO+-hylster og en bredde på 2,5 tommer

Funktionerne som får Trek Fuel+ EX 9.9 X0 AXS Gen 2 til at skille sig ud fra mængden

Stellet udgøres af en nyudviklet ramme i ultralet kulfiber med udskifteligt pivotlænkage i aluminium. Trek har taget udgangspunkt i den prisbelønnede kinematik hos foregående generation men har udjævnet nigningskompenseringsbuen for at gøre den lidt mere effektiv i stejle opkørsler. Desuden betyder dens ekstra slaglængde ikke bare mere effektivitet men også mere kapacitet. Rammen er fyldt med masser af smarte finesser som gør dig til en bedre cyklist, mens det kanalstyrede indvendige kablage beskytter alle kabler og giver cyklen det rigtige udseende.

Takket være dens ekstremt adaptive geometri kan du tilpasse den efter dine egne præferencer og i kombination med en velbalanceret dæmpning så giver de dig både større mod i nedkørslerne og øget kraft i klatringerne, på alt fra episke eventyrture til vilde aftenrunder.

Dens åbne forreste trekant giver rigeligt med plads til drikkeflasker og andet tilbehør som rammetasker eller minipumper. Monteringsfæster på overrøret gør det muligt at tage tilbehør med så du nemt kan pakke det vigtigste med, f.eks. multiværktøj eller punkteringssæt. Rammen har desuden god plads til ekstrabatteriet Range Extender, en lang droppersadelstolpe, større dæmpere, rammetasker og andet. Størrelsesspecifikke kædestag gør cyklen mere letmanøvreret for kortere cyklister og det giver også bedre vægtfordeling i opkørslerne for længere cyklister.

Vil du have en bedre beskyttelse mod at støddæmperen bunder uden at ofre småbumpsresponsen? Så vender du på justeringsskiven ved det nedre dæmperfæste for at øge progressiviteten i affjedringskurven. Vælg en mindre progressiv indstilling for en blødere fornemmelse i bumps eller en mere progressiv indstilling for ujævnt terræn, bedre beskyttelse mod urbundning eller hvis du har fjederdæmper.

Med Trek´s unikke Active Braking Pivot har konstruktørerne lykkedes med at styre hvordan dæmpningen reagerer på de kræfter som skabes ved acceleration og bremsning, desuden helt uafhængigt af hinanden. I praksis kan du udnytte dæmperen fuldt ud selv ved bremsning og du får dermed større kontrol når du behøver det mest.

Dens præcisionsfremstillede kædestagsbeskyttelse skaber en mere stille tur på støjende underlag og dens opdaterede beskyttelse på diagonalrøret skåner rammen mod slag. Mens cykelens standard styreleje uden stack skaber flere muligheder for eftermarkedsudstyr, som f.eks. vinkelbare styrelejer.

I DETALJEN
Information om cyklens specifikationer: Grundet den aktuelle verdenssituation kan nogle af cyklens komponenter afvige fra hvad der står i specifikationen og hvad der er vist på billederne. Producenten kan uden varsel erstatte komponenterne i standardspecifikationen med tilsvarende komponenter.
Varenummer0159434-AQ70
Leverandørens varenummer-
EAN-kode-
VaremærkeTREK
FarveLichen Green/Keswick Green Splatter
Størrelse-
Specifikation
KønUnisex, Dame, Herre
Dame-specifik 

Dame-specifik

Eftersom kvinder og mænd oftest ser forskellige ud anatomisk, bygger mange producenter cykler, der er tilpasset derefter. Normalt er det kun små forskelle, der adskiller dem. Blandt andet plejer der at være bredere sadler, smallere styr og kortere krankarme. I nogle tilfælde laves der også damespecifikke modeller i mindre størrelser og med et skrånende overrør. Nogle gange også i andre farver.

Nej
Vægt (ifølge producenten)19.58 kg
PersonaliseringMountainbiking
FarveGrøn
Producentens farveLichen Green/Keswick Green Splatter
Stel
Stelstørrelse-
StelOCLV Mountain Carbon, avtagbart batteri, styrlager med justerbar vinkel, justerbar fjädringskurva, kanalstyrt invändigt kablage, utbytbart pivotlänkage i aluminium, utbytbart nedre dämparfäste, diagonalrörsskydd, transportskydd, ABP, UDH, Boost148, anpass
Stelmateriale 

Stelmateriale

Kulfiber koster lidt mere end en aluminiumstel, men den har en hel del fordele i forhold til andre materialer, når det kommer til rene køreegenskaber. Den er stærkere, lettere, stivere og mere komfortabel at cykle på, da det er et mere levende materiale end aluminium. Kulfiber er dog lidt mere følsomt over for montering af tilbehør, som du klemmer rundt om stellet, for eksempel låse eller børnestole. Dette betyder, at kulfiber især er velegnet til sports-cykler som racercykler og mountainbikes.

Aluminium er et prisvenligt og let materiale, som egner sig til alle typer af cykler. Det er nemt at opnå en rigtig lav vægt, men stadig bevare styrke og gode køreegenskaber, og materialet er heller ikke følsomt over for, hvad du monterer for tilbehør på det. Bare at blæse og køre og montere præcis hvad du vil på din cykel!

Stål er et materiale, der kan fremstilles i mange forskellige kvalitetsniveauer. Stål kan bygges meget billigt og findes derfor på de enklere cykler i vores sortiment. Men det kan også være et utroligt eftergivende, holdbart og komfortabelt materiale, når man bruger rigtig fint stål. Det rigtig fine stål findes i mange cykler, der er beregnet lidt mere til langdistancykling, for eksempel vores fine touringcykler fra Surly og Skeppshult-cykler, som er bygget i svensk kvalitetsstål (hvilket bidrager til meget fine komfortegenskaber på de fleste underlag).

Kulfiber
ForgaffelRockShox Lyrik Ultimate, DebonAir+ med ButterCups, Charger 3.1 RC-dämpare, koniskt styrrör, 44 mm offset, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 150 mm slaglängd
Forgaffeltype 

Forgaffeltype

En affjedret forgaffel er i dag standard på mountainbikes, simpelthen for at kunne klare det terræn, som cyklen bruges i. Der findes også en hel del hybridcykler med affjedrede forgaffler, for at give dig lidt mere komfort på grusveje og eventuelle skovstier. Hvis du skal cykle i skov eller på lettere stier, alternativt meget grusvej, så er en affjedret forgaffel et godt valg!

Stive forgaffler findes på standard, racer- og hybridcykler, og egner sig bedst til cykler, der for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere cykel, en cykel der føles kvikkere og en cykel der opleves at reagere bedre på dine bevægelser. Visse nichecykler som fatbikes og touringcykler har også stive forgaffler, men da kompenseres det ofte med meget brede og solide dæk for at genskabe lidt af komfortfølelsen. Hvis du skal cykle primært på asfalt, og måske en venligere grusvej, så er en stiv forgaffel helt rigtig for dig!

Affjedret
Forgaffel, fjedertypeLuftaffjedring
Vandring foran 

Vandring foran

Det her med vandring på en mountainbike kan virke som en rigtig jungle. En simpel måde at forklare det på er, at jo længere vandring cyklen har, jo mere udfordrende terræn er cyklen tilpasset til. Cykler med 100 mm vandring er hovedsageligt tilpasset til Cross Country-cykling, altså hurtigere cykling i mindre teknisk terræn.

En cykel med 120 mm vandring er måske det bedste allround-valg, da disse cykler ofte ligger imellem en rendyrket racermaskine og en cykel tilpasset til rå og ujævne terræner med grene og sten. Disse cykler egner sig til alle motionister, der ønsker at kunne komme frem i alle typer af terræn, uden at have ekstreme ambitioner i nogen retning.

En cykel med 140 mm vandring eller mere er perfekt for dig, der kan lide at begive dig ud i mere udfordrende terræn, og måske hænge ud i bikeparken og cykle ned ad bakkerne så hurtigt som muligt.

Mange hybridcykler har også affjedring foran, omkring 60-80 mm vandring for at øge komforten. Dette bør ikke ses som noget, der gør, at cyklen kan bruges som en mountainbike, men er hovedsageligt for at øge komforten på grusveje og fladere stier eller spor.

-
Låsbar forgaffel? 

Låsbar forgaffel?

Låsbar betyder, at affjedringens bevægelse låses i en position (alternativt begrænses) for at lette, når man f.eks. cykler i stejle opstigninger eller i fladt terræn.

Forskellige producenter håndterer dette på forskellige måder. Nogle affjedringer bliver helt låste (stive), mens andre har valgt f.eks. at bremse kompressionsdæmpningen.

Ikke låsbar
BagdæmperRockShox Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 60 mm
Baggaffeltype 

Baggaffeltype

En mountainbike kan opdeles på rigtig mange forskellige måder. Blandt andet kan man opdele disse i såkaldte "fuldt affjedrede" og "hardtails". Dette angiver altså antallet af affjedringstyper, der er monteret på cyklen.

Stiv

En hardtail har kun en affjedret forgaffel foran og en stiv forgaffel bagpå. Fordelen ved at køre med en stiv baggaffel er, at der ikke går nogen kraft tabt på grund af bagaffjedringen. Desuden opnår du en lavere vægt generelt på cyklen.

Affjedret

En fuldt affjedret har ud over en affjedret forgaffel også en affjedret baggaffel. Disse cykler har et link-system, som sammen med bagaffjedringen giver en mere komfortabel kørsel, men også en mere stabil og i de fleste tilfælde også hurtigere cykling. På samme måde som forgaffelen affjedrer for at bevare greb og øge komforten, gør bagaffjedringen præcis det samme for bagdelen.

Affjedret
Vandring bag 

Vandring bag

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en rigtig jungle. En enkel måde at forklare det på er, at jo længere vandring cyklen har, desto mere udfordrende terræn er cyklen tilpasset til. Cykler med 100 mm vandring er især tilpasset til Cross Country-cykling, altså hurtigere cykling i mindre teknisk terræn.

En cykel med 120 mm vandring er måske det bedste allround-valg, da disse cykler ofte ligger mellem en rendyrket racermaskine og en cykel tilpasset til stød og bump mellem træstammer og sten. Disse cykler egner sig til alle motionister, der ønsker at kunne komme frem i alle typer af terræn, uden at have ekstreme ambitioner i nogen retning.

En cykel med 140 mm vandring eller mere er perfekt for dig, der kan lide at begive dig ud i mere udfordrende terræn, og måske hænge ud i bikeparken og cykle ned ad bakkerne så hurtigt som muligt.

-
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er præcis hvad det lyder som - størrelsen på hjulene. Den måles normalt i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Sverige er tommer det mest almindelige mål, og derfor er det mål vi har valgt at bruge. Hjulstørrelsens betydning varierer afhængigt af cykeltypen.

Børnecykler

Børnecykler benævnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på cyklen, hvilket adskiller sig fra voksen cykler hvor ramme størrelsen er hvad der afgør størrelsen på cyklen. Det betyder ikke at alle cykler med 24"-hjul er lige store, og derfor har vi valgt at, i stedet for at have en størrelsestabel, angive præcise længdeanbefalinger for hver enkelt cykel.

Når man køber børnecykel vil man selvfølgelig have at barnet skal kunne vokse med cyklen. Tænk dog på at en alt for stor cykel generelt bliver for lang, og dermed giver en liggende siddestilling hvilket i sin tur mindsker udsynet for barnet. Vælg derfor aldrig en cykel hvor barnet er mere end 5 centimeter kortere end vores angivne længdeangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen findes tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var længe den eneste størrelse der blev brugt til mountainbikes, men bruges i dag principielt kun til juniorcykler og enklere mountainbikes som er tænkt til transport og lettere motion. Vil du træne eller endda konkurrere med din cykel er det 29" eller 27,5" der gælder. Lidt forenklet kan man sige at 29" giver en mere stabil oplevelse, bevarer fart bedre og lettere tager dig over små forhindringer bedre end 27,5", mens en 27,5" giver dig en cykel som opleves kvikkere i kurver samt en anelse hurtigere i accelerationen. Mange fuldt affjedrede mountainbikes med 27,5" har desuden længere slaglængde, og er tilpasset til en mere teknisk og ujævn terræn.

Racercykler, standardcykler, hybridcykler og øvrige cykler

For praktisk talt alle cykler bortset fra mountainbikes og børnecykler gælder 28"-hjul som er en velafbalanceret størrelse som giver både gode forudsætninger for at rulle let, være behagelig at sidde på og let at manøvrere.

-
Årgang2026
MTB-anvendelsesområdeTrail
ElcykelJa
Din højde 

Din højde

Anbefalet længde ifølge leverandøren
-
Passer til højde (cm)-
Hjul
Hjul-
ForhjulMaxxis Minion DHF, TLR, 3C, EXO+-hölje, MAXXGRIP, vikbar kant, 29 x 2,5"
Bagdæk-
Dækdimension-
Drivlinje
GearskifterSRAM AXS POD
BaggearSRAM X0 Eagle AXS, T-typ
KranksætSRAM X0 Eagle, 160 mm längd
KædeSRAM X0 Eagle, T-Type, 12-vxl
KassetteSRAM Eagle XS-1295, T-typ, 10–52, 12-delad
Komponenter
ForbremseSRAM Maven Silver hydraulisk skivbroms med 4 kolvar
Bremseskive foranSRAM HS2, 6-bults, 200 mm
BagbremseSRAM Maven Silver hydraulisk skivbroms med 4 kolvar
Bremseskive bagSRAM HS2, 6-bults, 200 mm
StyrRace Face ERA, kolfiber, 35 mm, 27,5 mm rise, 800 mm bredd
StyrstammeRace Face Turbine R, 35 mm, 0 grader, 40 mm längd
Sadelpind-
Bremsetype 

Bremsetype

Fælgbremse

De klassiske bremser for alle typer af cykler, som langsomt men sikkert udfases af skivebremser. Disse styres via greb fra styret og klemmer til med bremsebelæg omkring fælgbanen for at stoppe cyklen. Fælgbremser findes i forskellige typer for at passe til forskellige typer af cykler og kommer som blandt andet V-bremse, cantilever og U-bremser. Fordelen med disse er, at de er meget lette at vedligeholde og har en lav vægt.

Rullebremse

Disse fungerer ligesom tromlebremser som findes på blandt andet knallerter. Her trykkes bremseklodser ud mod metal indeni en cylinder i midten på hjulet. Disse kræver mindst vedligeholdelse og er utroligt driftssikre. Ulempen med disse er, at de ikke har lige så kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fodbremse

Standarden som findes på de fleste klassiske dame- og herrecykler. Denne bremse kræver meget lidt vedligeholdelse men begrænses hvis du ønsker flere gear. Disse hører nemlig til specifikke typer af nav (hjul) som har indkapslede gear, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er, at der kræves mere kraft for at bremse ordentligt sammenlignet med andre, samt at du skal have fødderne i specifikke positioner for at kunne udøve den ønskede kraft.

Skivebremse

De moderne bremser på blandt andet mountainbikes, hybrider og et flertal af elcykler. Disse er baseret på en bremsekaliber som klemmer til omkring en skive af metal ved hjulets nav (midten på hjulet). Dette er meget lig de systemer som findes på både biler og motorcykler og anses for at være det absolut bedste i dagens situation. Disse er de kraftigste bremser, kræver relativt lidt vedligeholdelse og er meget driftssikre og findes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olie).

Hydraulisk skivebremse
Gearvælgersæt-
Forskifter-serie 

Forskifter-serie

Hvad betyder f.eks. Shimano SLX? Hver komponentproducent opdeler sine komponenter som f.eks. gear, bremser, kranksæt osv. i serier, i dette tilfælde er producenten Shimano og serien SLX.

Serierne spænder fra funktionelle enkle komponenter til betydeligt mere avancerede komponenter med høj præcision og lav vægt.

Selvfølgelig fungerer gear og bremser fra en simpel serie som de skal, men det sker ikke med samme præcision eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sandsynligvis kræve mere service over tid for de enklere komponenter.

Nedenfor ser du en liste over de største producenters serier arrangeret sådan, at den fineste serie er øverst.

Bemærk, at denne tabel ikke sammenligner forskellige mærker eller landevejscykler vs. mountainbikes, men den bør kun bruges til at sammenligne inden for en kolonne.

Shimano mountainbike Shimano landevej SRAM mountainbike SRAM landevej Shimano navgear
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus        
Tourney        
Ingen forskifter
Bagskifter‑serie 

Bagskifter‑serie

Hvad betyder f.eks. Shimano SLX? Hver komponentfabrikant opdeler sine komponenter såsom gear, bremser, kranksæt osv. i serier, i dette tilfælde er fabrikanten Shimano og serien SLX.

Serierne spænder fra funktionelle enkle komponenter til betydeligt mere avancerede komponenter med høj præcision og lav vægt.

Selvfølgelig fungerer gear og bremser fra en enklere serie som de skal, men det sker ikke med samme præcision eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sandsynligvis kræve mere service over tid for de enklere komponenter.

Nedenfor ser du en liste over de største fabrikanters serier arrangeret således, at den fineste serie er øverst.

Bemærk at denne tabel ikke sammenligner forskellige mærker eller racercykler vs. mountainbikes, men den bør kun bruges til at sammenligne inden for en kolonne.

Shimano mountainbike Shimano racercykel SRAM mountainbike SRAM racercykel Shimano navgear
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
SRAM X0 Eagle AXS
Motor
MotorTQ-HPR60
Motorplacering 

Motorplacering

Hvor en motor er placeret afgør, hvor meget støtte du får, og hvor jævn kraftoverførslen opleves. En motor placeret på for- eller baghjulet giver generelt en oplevelse af, at cyklen skubber på (baghjul) eller trækker (forhjul), mens en centralt placeret motor generelt giver indtrykket af, at det er dig selv, der træder i pedalerne (og du er blevet meget stærkere).

En motor placeret i krankboksen giver altså en række fordele, men er noget dyrere at fremstille, hvilket gør, at cyklens pris bliver højere med en krankboksmonteret motor sammenlignet med en bag- eller forhjulsmonteret motor. En hjulmonteret motor er altså billigere, og for dig, som cykler kortere afstande eller bruger cyklen relativt lidt, fungerer dette udmærket for dig - mens en krankboksmonteret motor er at foretrække, hvis du agter at cykle/pendle oftere og længere.

Mere om krankboksmonteret motor

Motoren er placeret i krankboksen, dvs. midten på cyklen. Derfor kaldes dette også ofte for midtmonteret motor eller centermonteret motor. Den giver blandt andet følgende fordele:

  • Jævnere gang, eftersom en midtmotor har flere sensorer end motorer, der er placeret på hjulene
  • Er lettere at bruge uden eldrev, eftersom der ikke er nogen modstand i hjulene
  • Bedre vægtfordeling i cyklen, hvilket gør cyklingen lettere og sjovere
  • Giver øget pedalstyrke, eftersom elkraften kommer fra samme sted som pedalstyrken
Krankparti
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maks. tilladt motoreffekt i Sverige er i øjeblikket 250 W. Hvis der angives en højere effekt end 250 W i specifikationen, er det kun en midlertidig værdi ved start eller acceleration, som falder til 250 W efter få sekunder.
250 W
Drejningsmoment 

Drejningsmoment

Motorens drejningsmoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål for en krafts evne til at dreje et objekt omkring en bestemt akse. Forenklet kan man sige, at jo højere drejningsmoment, desto bedre.
60 Nm
Maksimal assistancehastighed 

Maksimal assistancehastighed

Den højeste tilladte assistancehastighed i Sverige er i øjeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, stopper motoren med at yde assistance, og du må ganske enkelt træde i pedalerne på egen hånd.
25 km/h
El-systemTQ
Batteri
Batteritype-
BatteriplaceringIndvendigt
Aftageligt batteriJa
Batterikapacitet (Wh)360
Spænding36 V
Batteri inkluderet?Ja
Kan oplades på cyklenJa
BatteriopladerTQ 4 A-laddare
Visning
DisplayTQ LED-skärm med anslutning via Bluetooth och ANT+
Udstyr
Håndtag/StyrbåndTrek Line Elite, Lock-on
SadelVerse Short Pro, kolfiberrails, 145 mm bredd
KUNDERNES MENINGER
Også tagget i
  • 2026

Din indkøbskurv(0 varer)

Din indkøbskurv er tom
I alt: 0 dkk
Til kassen

Foretrukne(0 varer)

Du har ingen favoritter
MENU