Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Curana

Curana CLite Mudguard 28" 45 mm, black (2019)

ID: 477127
329 kr.
279 kr.
- 15%
Inkl. moms ekskl. levering
Curana CLite Mudguard 28" 45 mm, black
Curana CLite Mudguard 28" 45 mm, silver
Flyt til ønskeliste
  • 100 dages Gratis retur
  • Gratis levering fra 599 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
  • 40.000 produkter 500 mærker
Produktbeskrivelse

En dansk tekst om denne vare er desværre ikke tilgængelig på dette tidspunkt.

The Curana CLite mudguards with their simple and timeless design are suitable for every bike.

They are easy to attach to the strut and protect the rider from the coarsest dirt and splash water. Due to the three-layer sandwich construction consisting of aluminium with a plastic core, the mudguards have a high torsional stiffness and a low weight. Compared to other plastic products, the weight of CLite is about 30% lower than that of comparable products.

Detaljer

  • skærme fremstillet som sandwichkonstruktion (alu-plast-alu)
  • ekstrem stabil og let
  • Inkl. stivere
Specifikationer
Type
Skærmsæt  
Anvendelse
City- / Touring  
Skærme
Design: Skærm til fastmontering  
Egnede hjulstørrelser
28''  
Dimensioner
Forskærm bredde: 45 mm
Bagskærm bredde: 45 mm
Vægt
total: 470  g
Køn
Unisex
Modelår
2019
Varenummer
477127
Bedømmelse
4.3
3 bedømmelser
5 stjerner
2
4 stjerner
0
3 stjerner
1
2 stjerner
0
1 stjerne
0
13.01.2019
Christian Meyer
Curana forklæde
Curana Schutzblech
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Helt smukke, nemme at montering mudder. Torx skruetrækker til Mikro skruer på baghuset og gaffel vedhæftning gavnlig.

Absolut schöne,leicht zu montierende Schutzbleche. Torxschraubendreher für Kleinstschrauben an derHinterbau und Gabelbefestigung von Vorteil.

13.08.2017
Pelle
circum samling
Omständig montering
Automatisk oversat fra svensk Tilbage til originalen

Installation på Giant hybrid cykel med skivebremser var meget kedelig, omkring 4-5 timers arbejde med flere ændringer og besøge butikken for mere og bolte, skiver og møtrikker. Ser meget godt, når det er på plads

Montering på Giant hybrid cykel med skivbromsar var mycket omständigt, ca 4-5 timmar arbete med flera modifikationer och besök på affär för fler och andra skruvar, brickor och muttrar. Ser mycket bra ut när det väl är på plats

11.11.2016
Juesch
Værd at dine penge
Ihr Geld wert
Automatisk oversat fra tysk Tilbage til originalen

Arkene ser meget godt på cyklen, samling er enkel. Skulle den forreste Schutzblec'h monteres på en gaffel, har du eventuejll ekstra kiler til fastgørelse get. Jeg havde problemer med akustisk tilbagekobling, fordi frontmonterede forklæde inspireret klart hørlig resonans, når de forreste skivebremser screeched eller ujævnt forsinket .. I dette tilfælde kunne det være, at forpladsen mittönte. Om du kan oprette tabeller aktu afkobling med skiver af nylon eller filt, havde jeg ikke forsøge., Har i stedet forsøgt at bringe Scheibenbremsse til lydløs, stabil funktion. Jeg ville købe Curana plader igen.

Die Bleche sehen sehr gut aus am Fahrrad, Die Montage ist einfach. Soll das vordere Schutzblec´h an einer Federgabel angebaut werden, muss man eventuejll zusätzlich Winkelbleche für die Befestigung besorgen. Ich hatte Probleme mit akustischen Rückkopplungen, weil das vorne montierte Schutzblech sich zu deutlich hörbarem Mitschwingen anregen ließ, wenn die vordere Scheibenbremse kreischte oder ungleichmäßig verzögerte.. In diesem Fall konnte es sein, dass das Schutzblech mittönte. Ob man mit Zwischenscheiben aus Nylon oder Filz für aktustische Entkopplung sorgen kann, habe ich nicht ausprobiert., habe stattdessen versucht, die Scheibenbremsse zu lautloser, gleichmäßiger Funktion zu bringen. Ich würde die Curana-Bleche wieder kaufen.


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes