Online cykelhandler
Efteråret er tid til fornyelse | Opdag nye cykler og bestil direkte til din hoveddør

Kontakt

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvor er min bestilling?
Du kan se statussen for din bestilling på din kundekonto under bestillingdetaljer. Hvis du har lavet din bestilling som gæst, kan du finde sporingsnummeret i forsendelsesbekræftelsen, som kan bruges til at tjekke den aktuelle status for din bestilling.

Hvornår får du dine penge tilbage?
Vær opmærksom på, at det kan tage op til 10 hverdage inden dine penge er tilbage på din konto. Så ha‘ lidt tålmodighed.

Hvornår behandles min reklamation?
Vi behandler reklamationer løbende. Dessværre kan behandlingstiden i øjeblikket tage op til 3 uger. Vi beklager dette og beder om din forståelse. Du kan finde flere ofte stillede spørgsmål på siden Spørgsmål og svar.

Hvornår behandles min forespørgesel?
Lige nu modtager vores kundeservice mange henvendelser, og derfor er vores svartider længere end normalt. Vi arbejder så hurtigt, vi kan og besvarer e-mails i den rækkefølge, de er kommet ind. Vi håber på din forståelse.

Du hittar fler vanliga frågor på sidan frågor och svar.

SEND OS EN BESKED

De kompetente medarbejdere fra Bikester besvarer gerne alle forespørgsler individuelt og udførligt. Hvis du oplyser dit telefonnummer i kontaktskemaet, så kan vores kundeservice kontakte dig på telefon, og dermed behandle din forespørgsel hurtigere. For at undgå unødig ventetid kan du tage et kig på vores FAQ - Ofte stillede spørgsmål.

Bemærk venligst, at vi kun videregiver oplysninger om din ordre til den e-mailadresse, der blev brugt til at afgive den.

Lige nu modtager vores kundeservice mange henvendelser, og derfor er vores svartider længere end normalt. Vi arbejder så hurtigt, vi kan og besvarer e-mails i den rækkefølge, de er kommet ind. Vi håber på din forståelse.