Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

CUBE SOMMERUDSALG | OP TIL 20% RABAT
Winora

Winora Sinus Tria 10 Men, black matte (2019)

ID: 985811
20.079 kr.
18.069 kr.
- 10%
Inkl. moms, Gratis levering
Beregn størrelse
Vælg venligst stelstørrelse

Klik på "størrelsestabellen" for at finde din rigtige størrelse

Flyt til ønskeliste
  • 40.000 produkter 500 mærker
  • 100 dages Gratis retur
  • Gratis levering fra 599 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
Produktbeskrivelse

Bemærk: Cyklen har et unikt serienummer indgraveret i stellet, som godkendes af de fleste forsikringsselskaber. Vi anbefaler dog at forsyne cyklen med et dansk stelnummer.

Elcyklers CO2-balance skal også tage højde for de emissioner, der genereres under fremstilling og bortskaffelse af batteriet. Den gode nyhed er, at de allerede er afbalanceret efter ca. 100 kilometer rejse med elektrisk cykel i stedet for i bil. Og hvi

Detaljer

Range

Hvor langt rækker mit batteri? 
Kan jeg køre 50 eller 120 kilometer på en fuld ladning? For en elcyklist er dette vigtig information og fabrikanterne gør deres bedste for at estimere og angive de faktiske intervaller for, hvor langt du kan køre på et fuldt opladet batteri. I praksis afhænger den maksimale rækkevidde af flere faktorer. Udover selve motoren spiller energitæthed en rolle (400 eller 500 Wh). Derefter håndtering og batteriets alder, men også førerens vægt, siddeposition, kørestil (startfrekvens, kadence) og valgt hjælpeniveau (Eco, Tour, Sport, Turbo). Sidst men ikke mindst har terræn (op ad bakke eller fladt), underlag (asfalt eller sti), vindmodstand og dækmønster indvirkning på rækkevidden. Derfor er det yderst vanskeligt at levere nøjagtige og pålidelige oplysninger. 

Specifikationer
Type
E-Bike 25km/h  
Tilsigtet brug
E-trekkingcykel  
Hjulstørrelse
28"  tommer
Samlet antal gear
10  
'Vægt (ca.)'
24.7  kg
totalvægt
130  kg
Leveringsomfang
Pedaler medfølger: Yes  
Ramme
dæmpermærke: uden dæmper
Design: Diamant
Materialetype: Aluminium
yderligere funktioner: Tapered Head Tube
Motor
Mærke: Bosch
Model: Performance
Type: Centermotor
Ydelse: 250 Watt
Batteri
Model: Bosch Power Pack
Type: Lithium-ion
Energitæthed: 500 Wh
Batteriplacering: Rammebatteri
Display
Bosch Intuvia  
Ladeapparat
Type: Bosch hurtigoplader 4A  
Rækkevidde
Rækkevidde (km): 50 -110 km
Gaffel
Design: Suspension fork
Mærke: Suntour
Type: NEX E25-HLO Lockout, stålfjeder, stålaksel 1 1/8"- 1 1/2" tilspidset
Fjedergaffel
Fjedervej (mm): 50 mm
Gear
Drevtype: Derailleur
Antal gear: 10
Mærke: Shimano
Type: Deore
Geargreb
Model: Shimano T445  
Kranksæt
Model: Stål
Gearhjul 1: 18 tænder
Kæde
Model: KMC e10S  
Kassette
Kombination (tænder): 11-36 tænder
Model: Shimano HG50
Forbremse
Mærke: Shimano
Type: M445
Bremsesystem: Hydraulisk skivebremse
Bremseskive diameter: 160 mm
Bagbremse
Mærke: Shimano
Type: M445
Bremsesystem: Hydraulisk skivebremse
Bremseskive diameter: 160 mm
Bremsegreb
Model: Shimano T445  
Styr
Model: Ergobar, overstørrelse 640 mm
Materiale: Aluminium
Håndtag
XLC Comfort bo3  
Frempind
Model: 31,8 mm
Materiale: Aluminium
justerbar vinkel: ja
Styrfitting
A-Head, tapered, kuglelejer  
Sadel
Selle Royal Viento  
Sadelpind
Design: Patent post
Diameter: 31.6 mm
Type: Fjedret
Materiale: Aluminium
Fornav
Model: Alu-nav  
Bagnav
Model: Alu-nav  
Eger
Sapim Leader, sort  
Fordæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 42 mm
Model: Schwalbe Road Cruiser
Særlige egenskaber: Reflex
Bagdæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 42 mm
Model: Schwalbe Road Cruiser
Særlige egenskaber: Reflex
Pedaler
VP E461  
Bagagebærer
Mærke: Racktime
Detaljer: RT-336, SnapIt
Støtteben
Design: Bagpå  
Skærme
Materiale: plastik  
Dynamo
Design: Batteridreven, batteri, omstillelig  
Forlygte
Model: Busch & Müller Upp, 30 lux  
Baglygte
Model: AXA Blueline  
Køn
Herrer
Modelår
2019
Varenummer
985811
Bedømmelse
3
1 bedømmelser
5 stjerner
0
4 stjerner
0
3 stjerner
1
2 stjerner
0
1 stjerne
0
15.07.2019
Bounioux ( France)
TRIA 10
TRIA 10
Automatisk oversat fra fransk Tilbage til originalen

Jeg købte en tria 10 i marts 2018 (18 måneder) og kørte en masse (4200 km) på vejen og især i skovvejen (Sologne), så jeg har en ret god idé om at cykle. Først meget hurtigt var der små problemer med skrøbelighed af hvad der er plastik (forreste mudderbeskyttelse fastgjort med en nitte, der skal erstattes af skrue / møtrik og låse fastgørelseselementerne på denne skærm ud, før han skal fastgøres med en selvklæbende rulle. Krykken er lidt skrøbelig, hvilket det var nødvendigt at genindføre skruen på dens bageste fastgørelse og det sadel, der knækkede. Kæden kan være lidt skrøbelig, da mekanikeren, der gennemgår cyklen, har skiftet For resten fungerer alt fint, cyklen er behagelig (gode ophæng af sædepind og gaffel), lydhør, motoren er meget kraftig bremser også. Autonomien til brugsbetingelserne og min vægt (85 kg) er uden bekymringer på 85/95 km ved hjælp af alle tilstande (turbo, sport, touring, ekko) på generøs måde, undtagen i koldt vejr, eller det virker mindre godt Beskyttelse af det nødvendige batteri. Generelt er jeg tilfreds med dette valg de originale dæk til dæk, der var mere modstandsdygtige over for punktering, fordi jeg punkterede en gang i fronten, var reparationen, som jeg selv kunne udføre, let. Winora er ikke meget lydhør over for bemærkningerne til plastiktilbehør på hans cykel, som jeg synes er lidt skrøbelige, de var mere lydhøre over for den manual, der manglede ved køb. Endelig skal det sikres, at der er en tekniker, der kan gøre revisionen i sit nærmeste miljø. Jeg har personligt tilføjet en anden lås og sikret cyklen i de første to år. Her er min oplevelse med Tria 10 fra winora.

J'ai acheté un tria 10 en mars 2018 ( 18 mois ) et j'ai beaucoup roulé avec ( 4200 km) sur route et surtout en chemin forestier ( Sologne) donc j'ai une assez bonne idée du vélo . Tout d'abord très rapidement il y a eu des petits problèmes de fragilité de ce qui est plastique ( garde boue avant fixé ar un rivet qu'il faut remplacer par vis/ecrou et déblocage des attaches de ce garde-boue avant qu'il faut fixer avec un rouleau adhésif . La béquille un peu fragile dont il a fallut refaire le pas de vis de sa fixation arrière et la selle qui a cassée . La chaine peut être un peu fragile puisque le mécano qui révise le vélo l'a changé deux fois . Pour le reste tout fonctionne très bien , le vélo est confortable ( bonnes suspensions de la tige de selle et de la fourche), réactif ,le moteur très puissant les freins aussi . L'autonomie pour les conditions d'utilisation et mon poids ( 85kg) est sans aucun soucis de 85/95 km en s'aidant de tous les modes ( turbo, sport, touring, écho ) de façon généreuse , sauf par temps froids ou cela semble moins bon . Protection de la batterie nécessaire . Dans l'ensemble je suis satisfait de ce choix , j'ai changé les pneus d'origine pour des pneus plus résistants aux crevaisons , car j'ai crevé une fois à l'avant, la réparation que j'ai pu fair moi même a été aisée . Winora n'est pas très réactif aux remarques faites sur les accessoires plastiques de ses vélo que je trouve un peu fragiles , ils ont été plus réactif pour la notice d'emploi qui manquait lors de l'achat . Enfin il faut s'assurer qu'il y a un technicien qui peut faire la révision dans son environnement proche . J'ai personnellement ajouté un deuxième antivol et ai assuré le vélo pour les deux premières années . Voila mon expérience avec le Tria 10 de chez winora .


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes