Kan du ikke se det sikre browservindue fra PayPal?

Klik her
for at åbne det.

Din bestilling er lige straks gennemført. Vi takker for din tålmodighed.

Julegaveguide - Find den perfekte julegave
RONDO

RONDO Hurt CF2, grey/teal (2020)

ID: 853372
23.419 kr.
Inkl. moms, Gratis levering
RONDO Hurt CF2, grey/teal
RONDO Hurt CF2, black/black
Beregn størrelse | Geometri
Vælg venligst stelstørrelse

Klik på "størrelsestabellen" for at finde din rigtige størrelse

Flyt til ønskeliste
  • 40.000 produkter 600 mærker
  • 100 dages Gratis retur
  • Gratis levering fra 599 kr.,
    cykler fra 3.995 kr.6
Produktbeskrivelse

Bemærk: Cyklen har et unikt serienummer indgraveret i stellet, som godkendes af de fleste forsikringsselskaber. Vi anbefaler dog at forsyne cyklen med et dansk stelnummer.

Aero-skivebremsecykler indtager cykelverdenen, men Rondo tager tingene to skridt videre. Hurt er verdens første racercykel med variogeometri. Takket være den unikke TWINTIP-gaffel kan du ændre din position og justere cyklens styrekarakter. Den første i

Detaljer

  • Carbon Aero-ramme med carbonsadelpind med beslag til baglygte eller startnummer
  • Geometrijustering med Flip-Chip: Sædevinkel 0,5 °; krankbokshøjde 4 mm; Cockpithøjde 10 mm; styrvinkel: 0,5°
  • Hydrauliske Shimano-skivebremser
  • Dækafstand til 700 x 30 C eller 650 B x 47 C
  • Gaffel med Direct Flatmount Standard
  • Stikakse på ramme og gaffel
  • Pedaler medfølger ikke. Find pedaler her
Specifikationer
Tilsigtet brug
Landevejscykling  
Samlet antal gear
22  
'Vægt (ca.)'
8.76  kg
Leveringsomfang
Pedaler medfølger: nej  
Ramme
Design: Aero
Materialetype: Carbon
Gaffel
Design: Stiv gaffel
Mærke: RONDO
Type: HURT TWINTIP 1.5
Materiale: Carbon-Carbon
Gear
Drevtype: Derailleur
Antal gear: 11
Mærke: Shimano
Type: 105
Forskifter
Version: 2-speed
Model: Shimano 105
Geargreb
Model: Shimano 105  
Kranksæt
Model: Shimano
Gearhjul 1: 52 tænder
Gearhjul 2: 36 tænder
Krankboks
Model: Shimano  
Kæde
Model: Shimano HG701  
Kassette
Kombination (tænder): 11-28 tænder
Model: Shimano 105
Forbremse
Mærke: Shimano
Type: BR505, hydraulisk
Bremsesystem: Skivebremse
Bremseskive diameter: 160 mm
Bagbremse
Mærke: Shimano
Type: BR505, hydraulisk
Bremsesystem: Skivebremse
Bremseskive diameter: 140 mm
Bremsegreb
Model: Shimano 105  
Styr
Design: Racerstyr
Model: Easton
Frempind
Model: RONDO  
Styrbånd
Velo Superlight  
Sadel
Fabric Scoop Flat Cr-Mo  
Sadelpind
Type: Rondo Aero
Materiale: Carbon
Fornav
Model: RONDO  
Bagnav
Model: RONDO  
Fælge
Model: RONDO
Materiale: Aluminium
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Fordæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 28 mm
Model: Panaracer
Bagdæk
Størrelse (i tommer): 28 tommer
Dækbredde: 28 mm
Model: Panaracer
Type
Ikke en elcykel  
Køn
Unisex
Modelår
2020
Varenummer
853372
Bedømmelse
5
1 bedømmelser
5 stjerner
1
4 stjerner
0
3 stjerner
0
2 stjerner
0
1 stjerne
0
24.10.2019
Mårten Wahlström
Super Bike
Supercykel
Automatisk oversat fra svensk Tilbage til originalen

Jeg kan virkelig godt lide denne cykel. Det er en virkelig hurtig og responsiv landevejscykel med originale hjul og originale dæk. Da det er en Aero med aerostol og bred forgaffel, er den hård og reagerer direkte, når du træder på. Det gør det også ujævn, når jorden er ujævn, som den er på cykelbaner. Det fulgte med en rabatkupon på hjul (ikke Bikester), så jeg bestilte et par 650B'er (kaldet 27,5 "på MTB) inklusive montering af den rørløse, blæsejævne G-one. Med dem på det går det meget blødere, men føles stadig som en racer . Det fremgår af Biksters beskrivelse, at cyklen er forberedt til skærme, men det er ikke sandt. Heldigvis fandt de et par brede SKS-skærme, som du spænder fast på. Små problemer: Jeg opdagede, at gearkassehuset til det forreste gear mangler en hat. Dette førte til, at vand og sand kunne trænge ind i huset ved enden, der strækker sig gennem sadelpinden. Jeg trak låget ud af rammen og tog på en lang sundhedshat for at beskytte mod sand og stænk. Det var lidt akavet at få alt tilbage, fordi du skal gå rundt i krumtapakslen inde i rammen. Jeg måtte fjerne krumtapdelen for at få adgang. Derefter har jeg en kommentar til Shimanos nye konstruktion af 105's frontgir. I dag skal du have en lille unbrakonøgle for at justere både skiftetrådene og stoppunkterne. Tidligere var det nok med fingrene til at justere oversvømmelsen. Varerne, hvor stopskruerne sidder i, er alt for klodset og blev bøjet. Ved ikke, om det er Rondo eller Bikester, der bøjede sig til det. Uanset hvad var det let at bøje sig tilbage med en tang. Da jeg så på, hvordan shimano blev gjort, så jeg, at skruerne kun sad i et lille ark tin, der var blokeret på plads, og at pladen var så smal, at den kun var mindre end 1 millimeter på hver side af skruen. Dette var meget mere robust på tidligere versioner.

Jag gillar verkligen denna cykel. Det är en riktigt snabb och responsiv landsvägscykel med orginalhjul och orginaldäck. Eftersom det är en Aero med aerostolpe och bred framgaffel är den hård och svarar direkt när man trampar till. Det gör också att den blir stötig när underlaget är ojämnt som det ju är på cykelbanor. Det följde med en rabatt-voucher på hjul (Inte Bikester), så jag beställde ett par 650B (kallas 27.5" på MTB) inklusive montering av slanglösa schvalbe G-one. Med dom på går den mycket mjukare, men känns fortfarande som en racer. Det står i Bikesters beskrivning att çykeln är förberedd för skärmar, men det är inte sant. Som tur var hittade dom ett par breda sks-skärmar som man remmar fast. Små problem: Jag upptäckte att växelvajer-höljet till framväxeln saknar hatt. Det ledde till att vatten och sand kunde tränga in i höljet i änden som går ut genom sadelstolpen. Jag drog ur höljet ur ramen och satte dit en hatt med lång hälsa för att skydda mot sand och vattensprut. Det var lite pilligt att få tillbaka allt eftersom man måste gå runt vevlagret inne i ramen. Jag var tvungen att montera bort vevpartiet för att komma åt. Sen har jag en kommentar om Shimanos nya konstruktion av 105ans framväxeln. Numera måste man ha en liten insexnyckel för att justera både växelvajer och stopp-punkterna. Förr räckte det med fingrar för att justera översvämningen. Godset som stopp-skruvarna sitter i är alldeles för klent och var böjt. Vet inte om det är Rondo eller Bikester som böjt till det. Det gick hur som helst lätt att böja tillbaka med en tång. När jag kollade hur shimano gjort såg jag att skruvarna bara satt i en klen plåtburk som var blockad på plats, och att plåtningen var så smal att det bara var mindre än 1 millimeter på varje sida om skruven. Detta var ju mycket robustare på tidigare versioner.


Brug for hjælp?
Kontakt vores kundeservice: man-fre 10.00-17.00
78 77 40 68
Nyhedsbrev
Registrer dig nu og få en rabatkupon på 70 kr.
Eksklusive kampagner og tilbud venter dig. 4

Databeskyttelse & afmeldelse
Everyday we get more people on bikes